توكلي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

كانديداها از دادن وعده‌هايي كه با توانايي آنان سازگار نيست، پرهيز كنند

نمانيده مجلس شوراي اسلامي گفت: كانديداهاي نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي، از پرداختن به وعده هايي كه با توانايي آنان سازگار نيست، پرهيز كنند.

احمد توكلي نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر، در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اينكه در اين دوره از انتخابات هم شاهد بداخلاقي هايي از سوي برخي كانديداها هستيم، اظهار داشت: متاسفانه همچون دوره هاي قبل، اخلاق انتخاباتي از سوي برخي كانديداها رعايت نمي شود و افراد بجاي اينكه جهت گيري ها و برنامه هاي خود را به مردم ارائه كنند، به نفي ديگران مي پردازند.
رئيس مركز پژوهش هاي مجلس شوراي اسلامي، با تاكيد بر اينكه كانديداها بايد برنامه ها و عملكرد خود را براي مردم توضيح دهند و ديگران را تخريب نكنند، گفت: كانديداها از دادن وعده هايي كه با قدرت و توانايي نماينده و جايگاه و مسئوليت وي در قانون اساسي سازگار نيست، بپرهيزند.
توكلي ادامه داد: اميدوارم در اين روزهاي باقيمانده، نامزدها فكر كنند كه بايد وعده هايي را كه مي دهند در چهار سال آينده، تحقق پيدا كند؛ چرا كه مردم از آنان انتظار پاسخگويي دارند؛ لذا بايد وعده هايي كه با مسئوليت و توانايي آنان سازگار نيست، به مردم داده نشود تا هنگامي كه دوره نمايندگي فرد به پايان رسيد، بتواند پاسخ صحيح و قابل قبولي به مردم بدهند./ج

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار