مشهد/

انتخابات ايران، وفاداري مردم به نظام و مباني انقلاب اسلامي است

فرمانده مركز بسيج روحانيون و طلاب خراسان رضوي گفت: برگزاری انتخابات سالم در جمهوری اسلامی كه وفادار به مردم و رأی آنان است، از ارزش والایی برخوردار است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام سرور، در جمع طلاب خواهر مدرسه علميه حضرت رقيه (س) به تأثیر سرنوشت مردم در انتخابات اشاره نموده و گفت: برگزاری انتخاب سالم در جمهوری اسلامی كه وفادار به مردم و رأی آنان است، از ارزش والایی برخوردار است.

وي تصريح كرد: نظام جمهوری اسلامی ایران ضمن اینکه دمکراتیک و برپایه رأی مردم است ولی مشروعیتش از سوي پروردگار و دین است و تنها مقبولیتش از جانب مردم مي‌باشد.

سرور در ادامه به ویژگی‌های نماینده اصلح اشاره و خاطر نشان كرد: نماینده اصلح نباید تحت تأثیر افکار عمومی مجلس قرار گیرد؛ بلکه باید دارای استقلال فکری باشد؛ زیرا باعث می شود در دراز مدت رفتاری از خود بروز دهد که برپایه نظام ارزشی اسلام نباشد.

وي يادآور شد: يك نماينده نباید با فلسفه نظام سیاسی اسلام که ظلم ستیزی و اجتناب از طاغوت و حمایت از نهضت‌های اسلامی است، مخالفتی داشته باشد.

سرور به مقایسه تمدن‌های غربی و تمدن اسلامی پرداخت و افزود: با توجه به اين كه دین شناسی و پایبندی به دین یک ا صل است، اسلام با کفر جمع نمی شود و گفتگوی تمدن‌ها هم به معنای تعامل و کنار آمدن با آنها نیست /س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.