با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت دانشجویان ارومیه‌ای از مردم برای حضور در انتخابات ۱۲ اسفند

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه با صدور بیانیه‌ای از مردم برای حضور در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی دعوت کرد.

به گزارش سرويس دانشگاه باشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه با صدور بیانیه‌ای مشارکت حداکثری را خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان دانست و از مردم برای حضور در این انتخابات دعوت کرد.

متن کامل بیانیه دانشجویان به شرح زیر است:

"ملت ما کارى کرده است که تمام دنیا را به تحیر واداشته است. ملت ما بر بزرگترین قدرت‌هاى عالم غلبه کرده است. دست بزرگترین قدرت‌هاى عالم را از مملکت خودش قطع کرده است. دست دشمنان بشریت را از کشور خودش قطع کرده است. الگو شده است از براى همه کشورهاى مستضعفین. در عین حالى که این کار را کرده است، مأموریم ما همه... در این پیروزى که به دست آوردیم ما استقامت داشته باشیم ...و خصوصاً نهضتى که ایران کرد، موجب این شده است که قدرت‌هاى بزرگ در مقابل او دست به توطئه‏ها زده‏اند و مى‏زنند... شمایى که قیام کردید و قریب صد هزار کشته دادید تا پیروز شدید و به اینجا رسیدید، این متاعى که گیر شما افتاده است در دنیا نظیر ندارد، دیگران به این متاع نرسیدند. استقلالى که شما پیدا کردید دیگران به آن نرسیدند. آزادى که شما پیدا کردید دیگران به آن نرسیدند. این آزادى، حفظش و نگهدارى‏اش، این استقلال، حفظ و نگهدارى‏اش زحمت دارد. امر دایر است، یا حرف مفسدین را بشنوید یا حرف خداى تبارک و تعالى که مى‏فرماید: فَاسْتَقِمْ کَما امِرْتَ وَ مَنْ تابَ مَعَکَ".( صحیفه امام ج‏13 ص465)

هر انقلابی که به وقوع می‌پیوندد برای اثبات خود با مسئله‌ای اساسی روبرو است که باید برای آن پاسخی شایسته داشته باشد تا ضمانت بقای خود را بسنجد و یکی از بهترین راه های آن انتخابات است.انتخابات همیشه و برای هر نظامی و علی الخصوص نظام جمهوری اسلامی ایران حکم یک رفراندم را داشته که مردم با حضور یا عدم حضور خود در آن موافقت یا مخالفت با آن نظام را بیان می کنند.

در نظام جمهوری اسلامی ایران تاکنون بیش از 30 انتخابات برگزار شده و شاهد حضور حداکثری مردم شریف خود در آن بوده ایم که آخرین آن با حضور85 درصدی مردم، خونی تازه در رگ های این نظام به جریان انداخت تا با صلابت و عظمتی بیش از پیش راه امام و شهیدان این انقلاب را ادامه داده تا پرچم جمهوری اسلامی را به دست صاحب این نظام، امام زمان(عج) برساند.انشالله

حضور مردم همیشه در صحنه این نظام برای دشمنان این نظام ناگوار بوده وبه هر طریق ،از نشان ندادن و کتمان حقیقت گرفته تا جلوگیری از حضور مردم در انتخابات با جنگ روانی سعی در خدشه دار کردن حضور بی نظیر مردم در حمایت از این نظام را دارند، مردمی که به گفته ی پیر جماران امام خمینی(ره): پشتوانه این انقلاب هستند.

واکنون انتخاباتی دیگر در پیش است انتخاباتی که به گفته ی مقام معظم رهبری امام خامنه ای: «نقطه وصل افکار و آرای مردم به بدنه نظام اجرایی است.»

انتخابات مجلس نهم که به حول وقوه اللهی در روز 12 اسفند ماه با حضور پر شور مردم مهرتاییدی بر حقانیت این نظام خواهد زد از آن باب حائز اهمیت است که این نظام فتنه ای سخت را به حمدالله با موفقیت سپری کرده و جنگ روانی دشمن شکست خورده، سعی در القای دلسردی مردم از نظام و بالتبع آن کمرنگ کردن حضور حداکثری مردم در انتخابات و شروع کار برای ایجاد آشوب در کشورمان را دارد و لازم است که ملت ایران نمایندگان خود را خارج از مسائل قومی و طائفه ابرگزینند تا بتوان به امید خدا بار دیگر نقشه های دشمنان اسلام و مسلمین را نقش برآب کرد.انشالله

در اینجا لازم است چند نکته پیرامون انتخاب بهتر نمایندگان برای پیشرفت وتعالی نظام در عرصه ی جهانی ذکر نماییم:

1-ایمان زبانی و عملی به اسلام نه فقط زبانی، همه زبانی می‌گویند ما مسلمانیم ولی به هنگام آزمون اللهی، که صحنه مجلس یکی از آن میدان هاست، از میان دین و دنیا، دین خود را فدای دنیای خود می کنندو فاسد میشوند.

2-پیروی عملی از ولایت، به طوری‌که از نام رهبری استفاده نکنند برای راهیابی به مجلس و بعد در برابر فرمایشات گرانقدر ایشان بایستند.

3-برائت از فتنه 88 و عوامل آن به طور واضح و آشکار، چراکه در همان ابتدای فتنه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای جریان فتنه را تبیین نمود و هرکس که اکنون این را نپذیرد یا ناقص بپذیرد،خواسته یا ناخواسته در برابر رهبری ایستاده است.

4-عدم وابستگی به کانون‌های قدرت و ثروت و مردمی بودن نمایندگان، نه اینکه با پول به مجلس راه یابند چراکه مسلم است که چنین نماینده‌های هیچ‌گاه خادم و دلسوز مردم نخواهند بود بلکه خادم عده ای خاص خواهند بود که اورا راهی مجلس کرده اند و باید خواسته های آنان را برآورده نماید والا... .

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه ارومیه با تأسی از وصایای جاودان حضرت‌امام‌(ره) و لبیک به ندای ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) همگام با اقشار مختلف مردم مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار ایران اسلامی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کرده تا با نمایش عزم، اراده، وحدت و انسجام ملی خود؛ دشمنان را بار دیگر مأیوس نموده و با روانه ساختن نمایندگان اصلح، انقلابی، متعهد، کارآمد، دلسوز و در خط امام و رهبری به خانه ملت، نوید بخش تشکیل مجلسی قوی و کارآمد برای کشور خواهند بود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار