لرستان/

پخش ویژههای 12 اسفند از صدا و سیمای مرکز لرستان

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای لرستان گفت: حضور پر شور مردم لرستان پای صندوقهای رای در روز 12 اسفند ماه در دو برنامه ویژه رادیویی و تلویزیونی پوشش داده میشود.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

؛مسعود بهرام‌نژاد اظهار داشت: برای پوشش رادیویی و تلویزیونی حضور آگاهانه و با بصیرت مردم لرستان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 12 اسفند ماه دو برنامه پیش‌بینی شده است که از ساعت آغاز انتخابات تا پایان رسمی آن در روز جمعه، شروع و خاتمه پیدا می‌کند.

وی افزود: این برنامه‌ها به گونه‌ای تدارک دیده شده که بیش از پنج گروه تلویزیونی، سه گروه رادیویی و سه گروه خبری در شهرستان خرم‌آباد و در هر کدام از شهرستان‌های استان یک گروه خبری و تصویری کار پوشش رسانه‌ای حضور مردم را انجام می‌دهند.

بهرام‌نژاد یادآورشد: در برنامه‌های یاد شده مصاحبه با اقشار مختلف مردم، گفت‌وگو با فرمانداران شهرستان‌ها، مصاحبه با مسئولان اجرایی و نظارت بر انتخابات، تصنیف‌ها و سرودهای حماسی محلی، کلیپ‌های زیبای تصویری از حضور مردم لرستان در عرصه‌های مهم کشور، مستندهای کوتاه از نقش مردم لرستان در برهه‌های مختلف انقلاب و همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ... به عنوان آیتم‌های برنامه‌های پیش‌بینی شده است که امید است مورد توجه مردم فهیم استان قرار گیرد ./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.