اصفهان/

تولید وپخش17هزار دقیقه برنامه ویژه انتخابات مجلس نهم دراصفهان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: در انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی 17هزار دقیقه برنامه از حضور پر شور و به یادماندنی مردم تولیدواز شبکه استانی پخش شد.

علی کلباسی درگفتگو با

خبرنگارباشگاه خبرنگاران

اظهار داشت: شبکه اصفهان از یکم اسفند ماه سال جاری به طور ویژه با پخش برنامه‌هایی همچون رای اولی‌ها، فصل حضور، میم مثل، دیدگاه، گفتگوی هفته، و در روزهای نزدیک به انتخابات در برنامه‌های صبح اصفهان، زنده رود و هشت‌بهشت به انتخابات و اهمیت آن پرداخت.

وی ادامه داد: این شبکه هم‌چنین در روز دوازدهم اسفند ماه به صورت زنده و مستقیم با تهیه ویژه برنامه‌هایی شور و حال انتخابات را به تصویر کشید.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان با اشاره به ویژه برنامه زنده "انتخاب نهم" بیان داشت: این برنامه از ساعت هفت صبح دوازدهم اسفند ماه تا ساعت 22 با گزارش‌های انتخاباتی از سراسر استان ارتباط تصویری با ستاد انتخاباتی و اجرای زنده موسیقی خوانندگان اصفهانی از میدان خواجوی اصفهان به روی آنتن رفت.

وی اضافه کرد: حضور گروه‌های مستقر واحد سیار در میدان امام(ره) اصفهان برای ارتباط مستقیم با شبکه‌های سراسری همچون شبکه یک، دو، شما، جام جم، خبر، العالم، پرس تی وی داشته است.

کلباسی با اشاره به اینکه درپخش مستقیم بعضی مکان‌های رأی‌گیری اصفهان نخستین بار از اکیپ ماکروویو سیار استفاده شد، تصریح کرد: با اعزام چهار گروه سیار در مناطق مختلف استان، برنامه ویژه هشت بهشت و تهیه فیلم مستند ویژه نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمله برنامه‌هایی بود که شبکه اصفهان به مناسبت واقعه تاریخی دوازدهم اسفند ماه به روی آنتن فرستاد.

وی در ادامه به برنامه‌های صدای مرکز اصفهان اشاره و تاکید کرد: برنامه‌های قانون و جامعه، اینجا ایران است، زاویه، و ویژه برنامه "خانه نهم" در روز دوازدهم اسفندماه از جمله برنامه‌هایی بود که از ساعت هفت صبح تا 4:30 دقیقه روز سیزدهم اسفند در شش نوبت جداگانه به صورت مستمر مردم اصفهان را لحظه به لحظه در جریان انتخابات و حضور پر شور مردم در حوزه‌های انتخاباتی قرار ‌داد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز اصفهان گفت: معاونت اطلاعات و اخبار مرکز اصفهان نیز بر اساس رسالت خبری خود سه هزار دقیقه برنامه‌سازی خبری و پخش در گستره استانی ،ملی و فراملی را به ثبت رساند.

وی اعزام 35 گروه خبری در سطح استان، استقرار استودیوی خبری در ستاد انتخابات را از دیگر اقدامات این مرکز دانست و بیان داشت: با راه‌اندازی 25 بخش خبری رادیویی و تلویزیونی در روز انتخابات و راه‌اندازی بخش خبری ویژه انتخابات با عنوان "انتخاب نهم" از دو ماه قبل از انتخابات از جمله فعالیت‌های درخشان معاونت اطلاعات و اخبار مرکز اصفهان در انتخابات مجلس شورای اسلامی استان اصفهان است./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.