اردبیل/

نظام کفر سیلی گیج‌کننده‌ای را از ملت ایران خورد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: مردم ایران در 12 اسفند سیلی بزرگ و گیج‌کننده‌ای را به صورت زبون استکبار نواختند تا دیگر قادر به تکاپو در مسیر آرمانی ملت ایران نباشند.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

/ حجت‌الاسلام حسن کاملی‌فرد دیروز در مراسم رونمایی از کتاب پرواز فرشته‌ها در اردبیل افزود: آن چه که به ملت ایران جرأت داده تا در صحنه‌های مختلف اردوگاه استکبار را زمین‌گیر و فلج کند اراده و باور قلبی به تداوم انقلاب و مسیر ولایی است.

وی گفت: نهمین دوره انتخابات مجلس در حقیقت به صحنه هوشیاری و وفاداری ملت به نظام منجر شد و به یقین حضور پرصلابت مسئولیت سنگین منتخبان ملت را سنگین‌تر از هر زمان دیگر می‌کند.

کاملی فرد رأی بالای مردم را پشتوانه عظیم در بر هم زدن تمام معادلات نظام کفر اعلام کرد و افزود: صلابت ما امروز بر گرفته از دو رکن پشتیبانی ملت از نظام و ولایتمداری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در ادامهگفت: ما امروز با تکیه بر تفکر بسیج و اندیشه پاک اسلامی، ایرانی تلاش می‌کنیم تا شایسته‌ترین دستاوردها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم تا آنها ترغیب و تشویق به مشارکت در تمام ابعاد جامعه باشند./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.