جمع آوری خاطرات سرداران دفاع مقدس

مدیر کل انتشارات و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در حال حاضر مجموعه 5 جلدی از خاطرات 5 نفر از سرداران دفاع مقدس جمع آوری شده است.

محمد علی فقیه در گفتگو با

خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران

افزود: مجموعه ای 5 جلدی از زندگی 5 نفر از سرداران شهید دفاع مقدس شامل شهید حسن اقارب پرست ، شهید کاظم رستگار، شهید محسن وزوایی، میر حسینی و شهید دوران تهیه شده است.

وی ادامه داد: در این مجموعه علاوه بر پرداختن به خلاصه ای کوتاه از زندگی هر یک از شهیدان فوق حکایتهایی کوتاه از سرداران را از فعالیتهای دوران انقلاب و دوران جنگ را در قالب داستان کوتاه به نگارش در آورده اند که هر کتاب حدود 6 تا 12 داستان کوتاه است.

فقیه اظهار داشت: نویسنده جلد اول این مجموعه محمد رضا گلچین و کتاب او با عنوان سوغات کربلا، جلد دوم کتاب بی نشان اثر محسن مطلق، جلد سوم با عنوان آخرین نبرد تالیف داوود امیریان، جلد چهارم با عنوان تندبادی از کویری اثر حسین نیری و جلد پنجم یادگار عقاب اثر پرهیزکار در تیراژ 3 هزار جلد است.

*تهیه زندگینامه شهید محمد علی مشهد

فقیه گفت: کتاب یلدای کویر به زندگینامه سردار شهید محمد علی مشهد می پردازد.

وی ادامه داد: در این کتاب به خاطرات و زندگینامه سردار شهید محمد علی مشهد پرداخته شده و در تیراژ 3 هزار نسخه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان تهیه شده است.

مدیر کل انتشارات و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: کتاب یک جلدی یلدای کویر تالیف خانم محبوبه صادقی است./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار