وزش باد شديد غالب مناطق كشور را در بر مي گيرد

مدير كل پيش بيني وضع هواي كشور گفت: يك سامانه بارشي طي امروز از غرب وارد كشور مي شود و در شمال غرب و غرب كشور و با شدت كمتر در استان هاي واقع در دامنه هاي البرز سبب بارش برف و باران و وزش باد مي شود.

عبدالرضا اميدوار مدير كل پيش بيني وضع هواي كشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعيت آب و هواي كشور گفت: بررسي نقشه هاي پيش يابي نشان مي دهد كه يك سامانه بارشي طي امروز از غرب وارد كشور مي شود و در شمال غرب و غرب كشور و با شدت كمتر از اواخر وقت در استان هاي واقع در دامنه هاي البرز سبب بارش برف و باران و وزش باد مي شود.
وي افزود: فعاليت بارشي اين سامانه طي امروز در استان هاي آذربايجان غربي و كردستان از شدت بيشتري برخوردار است.
اميدوار خاطر نشان كرد: فردا تا عصر روز سه شنبه هفته جاري در استان هاي شمالي كشور به خصوص مازندران و گلستان و خراسان شمالي و بخش هاي شمالي خراسان رضوي، بارش برف و باران و وزش باد پيش بيني مي شود و همچنين فردا درياي خزر به سبب وزش باد شديد مواج است.
مديركل پيش بيني وضع هواي كشور تصريح كرد: طي امروز در استان هاي واقع در دامنه هاي البرز و در بخش هايي از جنوب غرب كشور باد شديد و گرد و خاك دور از انتظار نيست و همچنين طي سه روز آينده خليج فارس و درياي عمان با وزش باد نسبتا شديد همراه بوده و درياي خزر نيز مواج است./ک
 

به گزارش از عاطفه کاهه


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار