طلايي نيك در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح كرد؛

ناكامي غرب پس از برگزاري باشكوه انتخابات مجلس

يك كارشناس سياست خارجي گفت: حضور گسترده مردم در نهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي، فتنه‌گري‌هاي غرب را عليه ايران با ناكامي مواجه ساخت.

رضا طلايي نيك در گفتگو با خبرنگار حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به بيانيه اخير وزير امور خارجه انگليس در مورد حضور مردم در انتخابات مجلس نهم، گفت: شركت پرشور و هدفمند مردم در نهمين انتخابات مجلس، نشانگر حمايت تمام قد از نظام جمهوري اسلامي است و قطعا بازنده اصلي اين ميدان مثلث آمريكا و انگليس و رژيم صهيونيستي هستند.

وي با اشاره بيانيه سراسر كذب ويليام هيگ در مورد انتخابات 12 اسفند افزود: بيانيه وزير امور خارجه انگليس براي فرار از ناكامي حضور پرشور و تاثير گذار مردم ايران در انتخابات به عنوان مهمترين مظهر دموكراسي و تعيين سرنوشت خودشان است.

طلايي‌نيك همچنين تصريح كرد: آزادمنشي و بصيرت عميق مردم ايران با بيانيه هاي فريبنده سران روباه پير مخدوش نمي شود و اين مسئله با گذشت 33 سال از پيروزي انقلاب اسلامي به دفعات ثابت شده است.

وي در پايان خاطرنشان كرد: سران انگليس از درك واقعيت ها و عمق نفوذ جمهوري اسلامي ايران ناتوان اند و بديهي است كه در جايگاهي قرار ندارند كه در مورد حضور مردم با بصيرت ايران در ميدان تعيين سرنوشت خود و تودهني به بدخواهان اظهار نظر كنند./پ2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار