اردبیل/

حضور حماسی مردم به تقویت نظام ولایت فقیه کمک می‌کند

دبیرکل جبهه حامیان ولایت گفت: حضور باشکوه و غیرتمندانه مردم ایران در انتخابات روز گذشته بزرگ‌ترین پشتوانه و دلگرمی در تقویت مبانی ولایت فقیه در جامعه است.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران

/دلاور صیامی افزود: آنهایی که احساس می‌کنند انقلاب اسلامی ایران در 33 سال اخیر در مردم‌سالاری دینی و جلب حمایت مردم روند معکوسی را در پیش گرفته باید از حماسه تاریخی ملت ایران در انتخابات مجلس عبرت بگیرد تا دست از توطئه و فتنه‌های مختلف بردارد.

صیامی وضعیت کشورمان را با توجه به حضور آحاد مردم در صحنه‌های مختلف و مقابله با دشمن ‌ستیزه‌کار، شرایط مطلوب و مساعد توصیف کرد و گفت: حرکت‌های خوبی که در حوزه‌های مختلف به ویژه علمی، هسته‌ای و خودکفایی در عرصه‌های مختلف آغاز شده نوید روزها و اوراق طلایی را در حرکت مثمرثمر نشان می‌دهد که امیدواریم به سرعت بتوانیم اهداف نظام انقلابی خود را پیاده و عملیاتی کنیم.

وی افزود: مردم ایران با برخورداری از بصیرت و میثاق همیشگی با آرمان ولایت به صحنه آمدند تا بار دیگر به دنیا نشان دهند که این نظام بدون پشتوانه مردمی و تداوم خط ولایت امکان بقا و استمرار ندارد.

دبیرکل جبهه حامیان ولایت مجلس نهم را مجلسی برآورده از اراده و حرکت عظیم و تاریخی مردم توصیف کرد و گفت: اغلب چهره‌های اصولگرا و انقلابی که قصد شکل دادن گفتمان اصیل انقلاب را دارند، وارد مجلس شدند که انتظار می‌رود این حرکت به استمرار پایه‌های نظام بیش از پیش کمک کند./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.