در بيانيه حزب موتلفه اسلامي:

مردم، اعتماد به جبهه متحد اصولگرايان را در دور دوم تجديد كنند

حزب موتلفه اسلامي با صدور بيانيه اي به مناسبت حضور حماسي مردم در انتخابات، اين پيروزي بزرگ سياسي را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت ايران تبريك گفت و از مردم خواست همانطور كه در دور اول اعتماد خود را به فهرست جبهه متحد اصولگرايان نشان دادند در دور دوم هم اين اعتماد را تجديد كنند.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حزب موتلفه اسلامي به مناسبت حضور حماسي مردم در نهمين انتخابات مجلس شوراي اسلامي بيانيه اي را صادر كرد.

متن اين بيانيه به شرح ذيل است:

بسم الله الرحمن الرحيم
مردم آگاه و بصير ايران
حضور حماسي شما ملت عزيز در نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي حيرت جهانيان را برانگيخت و مهر تازه اي به مشروعيت مردمي نظام زد.
استكبار جهاني كه از مدتها پيش با كمك ضد انقلاب خارج نشين بر طبل تحريم انتخابات مي كوبيد با مشاهده انبوه انسانهاي انقلابي و با ايمان در پاي صندوقهاي راي سر تسليم فرود آورد و از مواضع خود عقب نشيني كرد و مجبور به اعتراف به شكست نيز شد .
لبيك به دعوت رهبري معظم انقلاب اسلامي در هجوم به صندوقها براي زدن سيلي سخت به دشمن در سراسر كشور يك نشاط و شور سياسي پديد آورد. راي 65 درصدي مردم در سراسر كشور دوستان انقلاب را در سطح جهان خوشحال و دشمنان انقلاب را نا اميد ساخت .
حزب موتلفه اسلامي با تبريك اين پيروزي بزرگ سياسي به محضر آيت الله العظمي خامنه اي رهبر معظم انقلاب و نيز ملت بزرگوار ايران نكاتي را ياد آور مي شود .
1- جمهوريت نظام با راي گسترده و عظيم ملت در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي جلای تازه اي يافت . مردم فصل جديدي از مردم سالاري ديني را پديد آوردند كه مي تواند الگوي مسلمانان منطقه و جهان باشد.
تعريف جديدي از رقابت كه ناظر به پيشرفت كشور و خدمت به مردم است گام تازه اصولگرايان براي رسيدن به اهداف عاليه اسلام و انقلاب است. ما خداوند بزرگ را از اين باب شاكريم كه ملت پاسخ تهديد ها و تحريم های دشمن را با اين حضور حماسي دادند و مجلس شايسته با تركيبي نو پديد آوردند .

 

 


2-انتخابات نهم نمايشي از همبستگي امت با امام بود. ملت هوشمندانه يكي از پيچ هاي مهم تاريخ ايران اسلامي را پشت سر گذاشتند و جنگ نرم دشمن را كه قرار بود در اين انتخابات مثل فتنه 88
عملياتي شود با پاسخ كوبنده خود دفع كردند مردم ثابت كردند براي سیلی زدن به دشمن و ضد انقلاب همواره آماده اند و بد خواهان انقلاب ضعيف تر از آنند كه برخی تصور می کردند.
ملت پيروزي خود را در تبعيت از امامت هوشمندانه مي بيند و مصمم است گامهاي بعدي را انشا اله مومنانه تر بردارد .
3- بدون شك مجلس آينده در دست اصولگرايان خواهد بود . گفتمان پيشرفت، خدمت و عدالت همچنان به عنوان يك گفتمان مسلط در كشور مطرح است. اصولگرايان بايد طي چهار سال آينده يك ركورد تازه از پيشرفت كشور در سايه خدمت شبانه روزي به مردم بجاي بگذارند تا انشا الله در ادوار ديگر باز هم مورد اعتماد مردم قرار گيرند. اصولگرايان در كادر برنامه چشم انداز بيست ساله و برنامه پنجم پنج ساله اقتصادي و اجتماعي و فرهنگي برنامه های هاي ساليانه را به پيش ببرند و انشاءالله با همكاري دولت به اهداف از پيش تعين شده چشم انداز زودتر از زمان مقرر برسد.
4- انتخابات تهران و چند شهر بزرگ و کوچك به دور دوم كشيده شده است . حزب موتلفه اسلامي از مردم مي خواهد همانطور كه در دور اول اعتماد خود را به فهرست جبهه متحد اصولگرايان نشان دادند در دور دوم هم اين اعتماد را تجديد كنند .
اميدواریم در دور دوم هم شاهد رقابت اخلاقي باشيم ما به همه ره يافتگان به مجلس نهم در دور اول تبريك مي گوئيم و تو فيق آنها را در خدمت به اسلام و انقلاب از خداوند متعال خواستاريم .
انتخابات يك آزمون الهي در خدمت به اسلام است .
انشااله همه ما و رقبا در اين آزمون سر بلند بيرون آييم .

حزب موتلفه اسلامي
14/12/1390
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار