هزینه مکالمات ناموفق حذف شد

مصوبه عدم محاسبه هزینه مکالمات ناموفق کمتر از 3 ثانیه به اپراتورهای تلفن همراه ابلاغ شده و اپراتورها موظف به اجرای آن هستند.

به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران، از چندی پیش مصوبه عدم محاسبه هزینه مکالمات ناموفق کمتر از 3 ثانیه به اپراتورهای تلفن همراه ابلاغ شده و به گفته رضوانی معاون سازمان تنظیم مقررات اینکه این مصوبه از سوی اپراتورها اجرا می شود یا خیر، نیازمند نظارت رگولاتوری است.

رضوانی با اشاره به اینکه این مصوبه مشمول مکالمات کمتر از 3 ثانیه مشترکانی می شود که خودشان ارتباط را قطع نکرده باشند و مکالمه ناموفق داشته اند اظهار داشت: براین اساس اپراتورها ملزم هستند که نسبت به اجرای این مصوبه اقدام کنند و هزینه این مکالمات را از صورتحساسب مشترکان کسر کنند.

لازم به ذکر است، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مصوبه حذف هزینه مکالمات ناموفق کمتر از 3 ثانیه مشترگان تلفن همراه را با هدف حمایت از حقوق مصرف کنندگان موبایل و بهبود کیفیت این خدمات ابلاغ کرده تا هزینه تمامی مکالمات تلفن همراه زیر 3 ثانیه که بر مبنای اطلاعات ثبت شده در فایل شارژینگ مشترکان به عنوان قطع ارتباط غیر معمول ثبت می شود از صورتحساب مشترکان حذف شود./عط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.