قاچاق سلاحهاي آمريكايي و اسرائيلي به سوريه به بهانه کمکهاي بشردوستانه

دو خبرنگار پرتغالي که به صورت غير قانوني به سوريه وارد شده بودند، در مصاحبه با شبکه دوم تلويزيون رژيم صهيونيستي اذعان کردند برخي سازمانها به بهانه کمکهاي بشردوستانه براي مخالفان سوري سلاح قاچاق مي کنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران ، شبکه تلويزيوني المنار اعلام کرد در ساعات گذشته بخش ديگري از نقش اسرائيل در بحران سوريه در زمينه قاچاق سلاح و ديدار رسانه هاي اسرائيلي با شماري از مخالفان سوري به خصوص با اعضاي گروه موسوم به ارتش آزاد سوريه بر ملا شد.

عباس فنيش گزارشگر المنار در گزارشي در اين خصوص گفت: رژيم صهيونيستي در قبال بحران سوريه حرکت رسانه اي چشمگيري داشته است.

توجه فزاينده به حوادث سوريه به خصوص پس از ورود غير قانوني خبرنگاران اروپايي به سوريه علني شده است.

شبکه دوم تلويزيون رژيم صهيونيستي به اشاره بسنده نکرد بلکه ميزبان دو خبرنگار پرتغالي بود که از سوريه به فلسطين اشغالي فرار کرده اند و به قاچاق سلاح به سوريه اذعان کردند.

مجري شبکه دوم تلويزيون اسرائيل گفت: اين دو خبرنگار تصميم گرفتند از طريق مرزها به سوريه وارد شوند . آنها ده روز در سوريه بودند و چند ساعت پيش وارد اسرائيل شده اند . اين دو مهمان درخواست کردند اسامي آنها اعلام نشود زيرا مايلند به سوريه بازگردند.

يکي از اين دو خبرنگار پرتغالي در برنامه شبکه دوم اسرائيل گفت: ما با يک سازمان که کمکهاي بشردوستانه در داخل سوريه عرضه مي کند به اين کشور وارد شديم و از يک رود که سوريه و ترکيه را هم جدا مي کند عبور کرديم. هدف اين سازمان وارد کردن لباس و دارو بود اما سلاح نيز وارد مي کند./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار