پیام آموزشی " این جاده لغزنده است " برای زوج های جوان

تهیه کننده "این جاده لغزنده است " گفت: این مجموعه با زبان نمایش مسائل مشکلات و راه کارهایی برای رفع اختلاف زوج های جوان را به مخاطب انتقال می دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه یک سیما ،" سعید عباسی " تهیه کننده این مجموعه نمایشی افزود : این مجموعه در ساختار نمایشی با توجه به سفارش های بزرگان دین به اهمیت و به بررسی دلایل خانودگی و تبیین راه حل دین برای از بین رفتن مشکلات خانوادگی در گروه معارف اسلامی شبکه یک سیما تولید می شود.

وی با بیان اینکه زنان و مردان جوانی هستند که به علت های مختلف از ازدواج خود پشیمان هستند یا این که دوران مجردی را به زندگی زناشویی ترجیح می دهند. بعضی ها به دلایلی مانند، کم سن و سال بودن هنگام ازدواج، اجبار والدین، تنهایی، نداشتن تجربه و آگاهی کافی از زندگی زناشویی و اختلاف های پدر و مادر تن به ازدواج داده اند و آن را ناموفق می پندارندگفت : این مجموعه نمایشی مسائل روز اجتماعی را به تصویر می کشاند و کلیه این ماجراها در دادگاه خانواده اتفاق می افتد و اززبان قاضی دادگاه با زندگی افرادی آشنا می شویم که دچار مشکل شده اند و به دادگاه مراجع کرده اند و قاضی پرونده این افراد را مورد بررسی قرار می دهد.

نکات آموزشی و کلیدی این مجموعه در قالب نمایش و بیان مشکلات و مسائل زوج های جوان با قاضی به ببیننده انتقال می شود.

"عباسی"افزود : " این جاده لغزنده است " با توجه به سفارش بزرگان دین به اهمیت خانواده به بررسی دلایل خانوادگی و تبیین راه حل دین برای از بین بردن مشکلات خانوادگی در سال آینده در شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

این مجموعه نمایشی به کارگردانی حسین تبریزی در 30 قسمت 30 دقیقه ای تاکنون 50 درصد مراحل نگارش را به اتمام رسانده است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.