قم/

بیانیه قدردانی منتخبان مردم قم

آقایان دکترعلی لاریجانی ، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی و احمد امیرآبادی منتخبان مردم قم با صدور بیانیه های جداگانه از حضور مردم در انتخابات و مراجع و تمامی نامزدها و دست اندرکاران انتخابات قدر دانی کردند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران در این بیانیه ها آمده است : دشمنان از مدتها قبل با ایجاد جنگ روانی و شایعه پراکنی های گسترده تلاش کردند تا در اراده محکم و سترگ این ملت بزرگ خلل وارد آورند اما نقشه هایشان همچون گذشته با مشت آهنین مردم این سرزمین نقش برآب شد و برگ دیگری از ذلت و خفت را به دفترچه آرزوها و امیال بر باد رفته شان افزود .

نمایندگان منتخب قم در مجلس شورای اسلامی از رهنمودها و روشنگری های رهبر معظم انقلاب در ترسیم مسیر نظام و هدایت ملت تجلیل و تاکید کردند: ملت سرافراز ایران با حضور چشمگیر و گسترده خود در انتخابات بار دیگر به صیانت از مرزهای اعتقادی و آرمانی خویش برخاست و صلابت و استحکام نظام اسلامی را نشان داد .

در بیانیه های آقایان علی لاریجانی ، حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی و احمد امیرآبادی با تاکید بر اینکه این حماسه تاریخی و مجاهدت ملی امانتی بزرگ و مسئولیت آور را به منتخبان ملت می سپارد آمده است: دوران رقابت انتخاباتی پایان یافته و باید رقابت ها را کنار گذاشت دست دوستی داد و کمر به همت مضاعف برای خدمت به مردم شریف بست .

در این بیانیه ها از تمام نامزدهایی که با ورود خود منجر به رونق انتخابات شده اند ،از مراجع تقلید/جامعه مدرسین/ علما و فضلا/هیات های اجرایی و نظارت/نیروهای امنیتی و انتظامی.رسانه های گروهی بویژه صدا و سیما و همه دست اندرکاران انتخابات تشکر شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.