عيد شما مبارك در راديو تهران

برنامه زنده "عيد شما مبارك" با آغاز سال جديد هر روز ساعت 9 تا 11 از راديو تهران پخش مي شود.

محمدرضا پاكزاديان سردبير اين برنامه در گفتگو با

خبرنگار حوزه راديو و تلوزيون باشگاه خبرنگاران

گفت: با آغاز بهار ويژه برنامه "عيد شما مبارك" هر روز به جز جمعه ها از ساعت 9 تا 11 با آيتم هاي شاد نوروزي همراه شنوندگان خواهد بود.

وي اظهار داشت: اين برنامه كاري از گروه صبحگاهي راديو تهران است كه با هدف ايجاد فضاي شاد و سرگرم كننده براي خانواده ها در ايام نوروز تدارك ديده شده است و به صورت زنده با رويكرد اجتاعي و فرهنگي به مدت 12 دقيقه پخش مي‌شود.

پاكزاديان در ادامه گفت: مسابقه 94 امتيازي، ايتم ورزشي، نمايش خانواده آقا نوروز، پري و زري به همراه دلتنگي هاي يك مرد تنها از آيتم ه اي اين برنامه است.

وي خاطرنشان كرد: "عيد شما مبارك" يك برنامه نمايشي با موضوعات عيدانه است كه در بخش هايي به معرفي سنت ها، آداب و رسوم عيدانه است كه در بخش هايي به معرفي سنت ها، آداب و رسوم شهرستان هاي اطراف تهران مي‌پردازند و مخاطبان نقاط گردشگري و مكان هاي ديدني آشنا خواهد كرد.

همچنين، مسابقه با شاغليني كه در ايام نوروز در شيفت كاري خود خواهند بود و پخش گزارش هايي از راهيان نور و كربلا از ديگر بخش هاي اين برنامه است.

گفتني است، مخاطبان با ارسال پيام كوتاه به شماره 30000955 مي‌ توانند در مسابقه 94 امتيازي شركت كنند و يا انتقاد و پيشنهادات خود را مطرح كنند./ي2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.