اردبیل/

استکبار پس‌گردنی بزرگی از ملت ایران خورد

استاندار اردبیل با بیان اینکه میزان مشارکت مردم استان اردبیل در انتخابات مجلس نهم 10 درصد نسبت به دوره قبل افزایش داشته است، گفت: استکبار پس‌گردنی بزرگی از ملت ایران خورد.

به گزارش

خبرنگار باشگاه خبرنگاران/

سید حسین صابری امروز در نشست با دست‌اندرکاران انتخابات در اردبیل افزود: اهالی استان اردبیل بیش از سه درصد بیشتر از میانگین کشوری در انتخابات مجلس نهم رای داده و حساسیت و سنگینی مسئولیت خود را به نحو شایسته انجام دادند.

وی گفت: مردم استان اردبیل در تبعیت از فرمان رهبری در یک حضور حماسی و حادثه‌ای فراموش‌ نشدنی عزم و باور راسخ خود را به نمایش گذاشته و سرنوشت‌شان را شایسته رقم زدند.

صابری با مقایسه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و روز 12 اسفند افزود: این حضور دفاع از اصول اساسی انقلاب بود و از ابعاد مختلف حایز اهمیت است به طوری که در تبعیت از رهبری، مردم در عرصه‌های مختلف شایستگی‌ها را به اثبات رسانده و به شکل‌گیری مجلس صالح، کار‌آمد و تاثیر‌گذار در سرنوشت کشور همت کردند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل مجلس را نماد حقیقی مردم‌سالاری دینی و بیانگر نقش ملت در سرنوشت خودشان توصیف کرد و گفت: مجلس در تمام امور تاثیر‌گذار است./س

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.