مذاكره استقلال و دژاگه!

اعضاي تيم استقلال پس از حضور اشكان دژاگه در ايران براي ديدار تيم ملي با قطر، مذاكراتي را با وي انجام دادند، اما اين خبر از سوي مسئولان اين تيم بصورت جدي رد و تكذيب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، خبر مذاكره با بازيكن دورگه ي تيم ملي ايران، خيلي زود منتشر شد، اما استقلالي ها اين اخبار را كاملاً‌ شايعه مي دانند و معتقدند كه اين مسائل در حالي براي آبي ها بوجود مي آيد كه صحت ندارد زيرا اعضاي اين تيم در حال حاضر نيازي به اين بازيكن در تيم خود ندارند و از طرفي مطلع هستند كه دژاگه در تيم آلماني مشغول فعاليت است.

گفتني است: صحبت از مذاكره آبي ها با مدير جديد برنامه هاي دژاگه بود اما اين شخص در ايران نيست و دژاگه تنها چند روزي براي بازي با قطر به ايران آمد و بايد خيلي سريع به آلمان باز گردد.

شايان ذكر است: مسئولان استقلال به ابهامات در خصوص مذاكره با اين بازيكن به منظور حضور در استقلال براي فصل آينده نيز پاسخ دادند.

آنها معتقدند كه برنامه استقلال براي سال آينده اصلاً‌مشخص نيست و آنها قصد ندارند بدون برنامه تدوين شده با بازيكن خاصي وارد مذاكره شود.

از طرفي بنا به اعلام مسئولان پرونده نقل و انتقالات اين تيم براي فصل آينده گشوده نشده است زيرا اعضاي اين تيم در فصل جاري ديدارهاي مهم و حساس را پيش رو دارند و به شرايط آينده تيم توجهي ندارند زيرا وضعيت مربيان و بازيكنان استقلال در فصل آينده به هيچ وجه مشخص و معلوم نيست و به اين دلايل مذاكره با دژاگه از سوي استقلالي ها منتفي است./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار