کارشناس هندبال:

مسئولان فدراسیون به کسب نتیجه در جام ملت ها خوش بین هستند

کارشناس هندبال کشورمان گفت: مسئولان در فدراسیون هندبال به کسب نتایج خوب در مسابقات جام ملتهای آسیا با خوش بینی نگاه می کنند.

مهدی رهبری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: مسئولان فدراسیون هندبال به کسب نتیجه رضایت بخش و درخشش در رقابت های جام ملت های آسیا در عربستان با خوش بینی مضاعفی نگاه می کنند.

در حالیکه هم تیم های آسیایی با تمام قدرت به این مسابقات گام خواهند گذاشت تا بتوانند با کسب عنوان، جواز حضور در رقابت های جهانی را بدست آورند.

وی اضافه کرد: علیرغم اینکه برخی از وجود بازیکن سالاری در تیم ملی صحبت می کنند اما به نظر من، این موضوع بطور ناگهانی در تیم ملی بروز نمی کند و باید در گذشته نیز چنین امری مشاهده شده باشد. در صورتیکه تاکنون در هیچ برهه ای از زمان در هندبال ما بازیکن سالاری وجود داشته است.

رهبری خاطر نشان کرد: حواشی و اتفاقات اخیر به دلیل اختلافات نظر مربی تیم با بازیکنان بوجود آمده و این امکان وجود داشت که با مدیریتی درست آن را حل و فصل کرد. اما به نظر می رسد که رییس فدراسیون بر این عقیده است که تیم ملی با نفرات کنونی و بدون بازیکنان با تجربه در رقابت های قهرمانی آسیا موفق به کسب نتیجه خواهد شد و باید منتظر ماند و دید که چه خواهد شد.

در پایان گفت: در نهایت نباید فراموش کنیم هر سرمربی در زمین و تمرینات استراتژی خاص خود را دارد که باید مورد احترام بازیکنان قرار گیرد./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار