در سفر استاني به سمنان:

وزير ورزش و جوانان: خدا را شاكريم كه كشور در مسير ولايت و عدالت قرار گرفته است

دکتر عباسی و هیئت همراه پس از بازديد از سالن چندمنظوره شاهرود، در نشستی با روساي هيئتهاي ورزشی، پیشکسوتان و مسئولین سمن های جوانان این شهرستان حضور يافت.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران،‌ به نقل از روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان استان قزوین، دکتر عباسی و هیئت همراه پس از بازديد از سالن چندمنظوره شاهرود، در نشستی با روساي هيئتهاي ورزشی، پیشکسوتان و مسئولین سمن های جوانان این شهرستان حضور يافت.


دکتر عباسی در این نشست با بیان اینکه عزت انقلاب اسلامی به این است که مردم و مسئولان باهم و بطور حضوری ملاقات می کنند، افزود: باید خدا را شاکر باشیم که امروز کشورمان در مسیر ولایت و عدالت قرار گرفته است .
وی تصریح کرد: ورزش در همه ابعاد اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی موثر است و سلامت را برای ملت به ارمغان می آورد، لذا توجه به موضوع ورزش از واجبات است.
وزیر ورزش و جوانان افزود: رهبر فرزانه انقلاب همواره جوانان را به تحصیل، تهذیب و ورزش سفارش نموده اند و ما نیز در راستا فراهم ساختن شرايط لازم براي تحقق اين امر حرکت خواهیم كرد.
دکتر عباسی ادامه داد در دولت نهم و دهم توجه زیادی به زیر ساخت های ورزش در کشور شده که در نوع خود بی سابقه بوده است و در همین راستا در اسرع وقت نسبت به تعیین پیمانکار برای ساخت ورزشگاه 15000 نفری شاهرود اقدام خواهیم نمود و سعی می کنیم روند انجام کار با شتاب بیشتری به جلو برود.
وزیر ورزش و جوانان همچنین خبر ساخت مجتمع فرهنگی ورزشی ویژه بانوان را با مساعدت استانداری در شاهرود داد.
در اين نشست همچنين همت هادیان مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان به ارائه گزارشی از وضعیت ورزش استان سمنان در بخش های همگانی، قهرمانی، فرهنگی و فضاها و اماکن ورزشی پرداخت.
رهی استاندار سمنان نیز در ادامه نشست گفت: باوجود موانع موجود نگذاشتیم چراغ ورزش استان خاموش شود و با تلاش های شبانه روزی و حمایت همه جانبه برای پیشرفت و توسعه ورزش استان گام برداشته ایم.
کاظم جلالی، نماینده مردم شاهرود در مجلس شوراي اسلامي نيز در سخنانی ضمن خیر مقدم به وزير ورزش و جوانان و هيات همراه، اظهار داشت: شاهرود در رشته های ورزشی مختلفی حرف هایی برای گفتن دارد و امیدواریم با سفر دکتر عباسی به استان مطالبه مردم شاهرود برای ساخت استادیوم 15000 نفری پیگیری شود.
در پایان این مراسم از جمعی از خانواده های شهدا، پیشکسوتان و قهرمانان ورزشی با اهدا لوح یادبود و جوایزی تجلیل به عمل آمد.
دكتر عباسي و هيات همراه، پس از پايان اين نشست شاهرود را به مقصد دامغان، يكي ديگر از شهرستانهاي استان سمنان ترك كرد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.