دبيركل حوزه موسيقي هنري:

نگرش مسئولان به بودجه موسيقي بايد اصلاح شود

نگاه كلان به مساله بودجه در حوزه ي موسيقي بايد اصلاح و متحول شده تا دست ما براي دعوت از گروه هاي خارجي باز باشد.

رضا مهدوي دبيركل حوزه موسيقي هنري در گفتگو با خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران در خصوص بيست و هفتمين جشنواره موسيقي فجر اظهار داشت: جشنواره موسيقي فجر به مناسبت پيروزي انقلاب اسلامي برگزار مي‌شود و همان گونه كه از اسم آن پيدا است ماهيتي جشن گونه دارد.
وي در ادامه افزود: جشنواره فجر فضايي براي هنرنمايي و حضور پررنگ تر جوانان در كنار بزرگان و پيشكسوتان موسيقي كشور است.
مهدوي ادامه داد: اكثر گروه هاي موسيقي مي‌توانند در جشنواره شركت و حال و هوايي خاص به آن ببخشند. حضور ژانرهاي گوناگوني از قبيل كودك، محلي، اركستر، پاپ، سنتي، ... به بهبود وضع كيفي جشنواره كمك مي‌كنند، البته در اين ميان نبايد از دعوت گروه هاي خارجي نيز غافل شد.
وي با بيان اين مطلب كه بودجه جشنواره موسيقي فجر اندك و محدود است، بيان داشت: نگاه كلان به بودجه در حوزه موسيقي بايد متحول و اصلاح شود تا دست ما براي دعوت از گروه هاي خارجي خوب و معرف باز باشد.
دبير كل حوزه موسيقي عنوان داشت: مهم تر از گروه هاي خارجي شركت گروه هاي جوان داخلي هستند كه در چنين فضايي به هنرنمايي بپردازند.
وي در پايان خاطرنشان كرد: يكي از موثرترين راه هاي براي رسيدن به آرمان هاي انقلاب اسلامي ايران استفاده شايسته و درست از موسيقي است كه البته اين امر مستلزم حمايت مسئولين از اين مقوله است./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار