اداره آموزش هاي شهروندي منطقه 14 برگزار كرد:

كلاس هاي آموزش شهروندي با موضوعات مختلف

داره آموزش شهروندي شهرداري منطقه 14 كلاس هاي آموزش در محلات جهت توسعه زير ساخت هاي آموزشي و توانمند سازي شهروندان براي ارتقاي دانش و تقويت مهارت ها برگزار كرد.


سيد محمدرضا موسوي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران در خصوص چگونگي برگزاري و زمان شروع اين كلاس ها گفت: اين كلاس ها در هفته اول دي ماه بدين ترتيب است: در ناحيه يك ضوابط و مقررات مربوط به شهرداري در خانه سلامت شكوفه، آموزش قوانين و مقررات حقوقي و كيفري در خانه سلامت چهارصد دستگاه و آموزش مسئوليت هاي متقابل شهروندان و شهرداري در خانه سلامت نيكنام برگزار شده است.

وي افزود: همچنين آشنايي شهروندان با قانون تملك آپارتمان ها در خانه سلامت چهارصد دستگاه و آگاهي آنان از قوانين و مقررات مربوط به خانواده در خانه سلامت نيكنام برگزار گرديده است.

موسوي ادامه داد: ناحيه دو كلاس هاي آشنايي شهروندان با مقررات مربوط به خانواده از سراهاي محله شكيب، شيوا، صد دستگاه و كلاس هاي بايد و نبايدهاي آپارتمان نشيني در سراي محله قيام برگزار گرديد.

وي افزود:‌كلاس هاي ايمني در منزل، عدم توجه و اهتمام شهروندان به جدا سازي و تفكيك در صدا و تعمير اماكن استيجاري و تجريه اجاره نامه در سراهاي محله دولاب، ميناي جنوي و سراي محله خاوران توسط ناحيه چهار برگزار شد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار