فدایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عرصه انتخابات جولانگاه صاحبان قدرت و ثروت نيست

دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي، گفت: جرياناتي كه به ارزشهاي امام(ره)، انقلاب و رهبري پايبند نباشند هیچ سهمی درانتخابات ندارند؛ چراکه مجلس نهم جايگاهي براي صاحبان قدرت و ثروت نیست.

حسين فدايي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور جريانات مختلف در انتخابات مجلس نهم، گفت: به طور حتم هر طيف و جرياني كه به ارزشهاي امام(ره)، انقلاب و رهبري پايبند و الزام بيشتري داشته باشد، پيروز اصلي اننتخابات مجلس نهم خواهد بود.
وي افزود: با توجه به اينكه مجلس خانه ملت است،لذا بايستي كساني كه در مجلس فعاليت مي كنند از يك گفتمان اصيل و پايبند به انقلاب باشند تا بتوانند از دستاوردهايي كه مردم ايران در طي 33 سال اخير بدست آورده اند، حمايت و مطالبات مردم را محقق کنند.
دبيركل جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي، در خصوص سهم جريان انحرافي و فتنه از انتخابات آتي اذعان داشت: بطور حتم جرياناتي كه قصد سوء استفاده از قدرت و ثروت را داشته و عدم پايبندي آنها به آرمانهاي انقلاب در حركات و اصولشان مشخص شده است، هيچ گونه سهمي در انتخابات پيش رو نخواهند داشت، زيرا عرصه انتخابات جولانگاه صاحبان قدرت و ثروت نيست./ن
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار