آذربایجان شرقی در خودرو سازی کشور رتبه سوم را دارد

مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی گفت: استان آذربایجان شرقی در زمینه خودرو سازی در رتبه دوم کشوری قرار دارد ولی مشکلاتی در این حوزه بوده که باید رفع گردد.

یونس فاتح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: استان ما در زمینه خودرو سازی دارای رتبه سوم کشوری است اما مشکلاتی در این حوزه وجود دارد که باید با تعامل مناسب دانشگاه و صنعت رفع شود.
وی افزود: همبستگی میان حوزه پژوهش در دانشگاه ها و بخش های اجرایی می تواند زمینه ساز ورود تکنولو‍ژی به صنعت زندگی مردم شود.
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی با اشاره به تفاهم نامه های منعقد شده میان حوزه صنعت به ویژه خودرو سازان دانشگاه های استان خاطر نشان کرد : ایده هایی که قابلیت تجاری سازی دارند باید مورد توجه ویژه قرار گیرند.
در ادامه رحمانی مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم از برگزاری نشست کمیته دهه فجر در اداره تعاون ، کار و رفاه استان قم خبر داد و تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست مردی از سلاله پاک رسول خدا به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره کرد.
وی افزود: در جلسه کمیته دهه فجر این اداره کل برنامه های دهه مبارک فجر برنامه ریزی وبرای هر چه بهتر برگزار کردن این دهه میان اعضای شورا هم اندیشی صورت گرفت.
مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم خاطر نشان کرد: جلسات شورای هماهنگی برای بررسی و دریافت پیشنهادات جدید اعضا به منظور هر چه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم برگزار می شود که این جلسات موجب برنامه ریزی دقیق تر و اجرای برنامه های باشکوه تر خواهد شد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.