تغییر فضای کسب و کار با همکاری هسته های کارآفرینی کشور

رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی گفت: در صورتی که هسته های کارآفرینی کشور دست به دست یکدیگر دهند می توانند فضای کسب و کار کشور را تغییر دهند.

محمد رضا سپهری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: همه تلاشها به منظور ارتقای سطح زندگی است تا به همراه این ارتقا شرایط رفاهی کشور بهتر شود و کودکان، جوانان، میانسالان، سالخوردگان از این رفاه اجتماعی به نحو مطلوبی بهره مند شوند.
وی افزود: موسسه کار و تامین اجتماعی همواره برای برگزاری دوره های آموزشی در زمینه های مختلف حقوق کار؛ مدیریت کار روانشناسی کار؛ دانش اجتماعی کار و کار آفرینی آمادگی دارد.
رئیس موسسه کار و تامین اجتماعی خاطر نشان کرد: این موسسه در راستای پر کردن شکاف میان نظام آموزش و نیازهای بازار کار دوره های مختلف کارآفرینی کسب و کار را در سطوح مختلف برگزار می کند و در صورتی که هسته های کارآفرینی دست به دست یکدیگر دهند می توانند فضای کسب و کار کشور را تغییر دهند.
در ادامه آرمند سرپرست مرکز شماره 2 فنی و حرفه ای استان بوشهر از بهره مندی کارشناسان فنی و اجرایی معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از آموزشهای فنی و حرفه ای خبر داد و افزود: اولین دوره آموزش نقشه برداری با حضور کارشناسان فنی و اجرایی معاونت عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مرکز آموزش صنعت ساختمان فنی و حرفه ای بوشهر برگزار شده است.
وی افزود: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی واحد آموزش و توسعه منابع انسانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر با مرکز شماره 2 آموزش فنی و حرفه ای این آموزش برگزار شد.
سرپرست مرکز شماره 2 فنی و حرفه ای استان بوشهر خاطر نشان کرد: در طول این دوره فراگیران به صورت تئوری و عملی با انواع نقشه های سایت پلان و توپوگرافی و پروفیل های طولی و عرضی، نحوه محاسبه حجم عملیات خاکی، محاسبه طرح هندسی معابر و رمپ های ورودی به ساختمان نحوه پروفیل برداری از الگو برداری ساختمان آشنا شدند و پس از شرکت در آزمون، سنجش مهارت به شرکت کنندگان گواهی نامه مهارت اعطامی شود./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار