احداث چاه جذبی در منطقه 11

شهردار ناحیه سه شهرداری منطقه 11 گفت: چاه جذبی در خیابان خرمشهر کوچه کرمانی توسط واحد مسیلها و قنات اداره خدمات شهری ناحیه سه با هدف جلوگیری از آبهای سطحی در معابر، رفاه حال شهروندان و کاهش مشکلات و معضلات در سطح این محدوده احداث شد.

لالویی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: نمایش بازیافت در مدارس ناحیه سه در خصوص زباله طلای کثیف توسط واحد بازیافت و محیط زیست اداره خدمات شهری ناحیه سه با هدف فرهنگ بازیافت و حفظ منابع طبیعی برگزار شد.
وی اضافه کرد: مفاهیمی در قالب نمایش در خصوص انواع زباله، زباله تر و خشک، نحوه جداسازی ، ارائه راهکارهایی جهت چگونگی تفکیک زباله و مواد و تاثیر مثبت آن در حفظ و نگهداری محیط زیست ارائه شد.
لالویی خاطر نشان کرد: کاشت نهال در خیابان اوستا، درختچه در بوستان شکوفه، کند و کوب و کود دهی کوی کارمندان و خیابان کارگر و هرس درختان خیابان های کارگر و اسکندری توسط واحد فضای سبز اداره خدمات شهری ناحیه سه با هدف حفظ زیبایی و نمای بصری شهر، رفاه حال شهروندان و به وجود آوردن آرامش برای آنان به صورت مرتب، دقیق و سریع صورت گرفت.
*رنگ آمیزی های ستون میدان قزوین و خیابان کارگر
در ادامه شهردار ناحیه سه شهرداری منطقه 11 اظهار کرد: رنگ آمیزی پای ستون میدان قزوین و خیابان کارگر به متراژ 160 متر مربع و شست و شوی دیوار با دستگاه واتر سند پلاست خیابانهای اسکندری، ارومید، اوستا، باستان، آذربایجان؛ فرمانفر، گلشن، کمیل و میدان قزوین به متراژ 300 متر مربع با هدف کاهش آلودگی، حفظ زیبایی و نمای بصری شهر توسط واحد زیبا سازی اداره خدمات شهری ناحیه سه صورت گرفت.
لالویی تصریح کرد: مبارزه با جانوران موذی در محله های ناحیه سه توسط واحد محیط زیست و بازیافت اداره خدمات شهری ناحیه با هدف کاهش آلودگی و بیماری، داشتن شهری تمیز و آراسته و کاهش بیماری انجام شد.
وی خاطر نشان کرد: لایروبی خیابان کمالی از مخصوص تا سه راه اکبر آباد و بلوار امام از میدان حر تا خیابان کمالی و پاکسازی برچسب و پوستر در خیابان های غفاری و خرمشهر و شست و شوی مخازن خیابان های اسکندری؛ خرمشهر، سینا ، جوانمرد، کمیل و کمالی توسط واحد اجرایی اداره خدمات شهری ناحیه سه با هدف جلوگیری از ریزش آبهای سطحی در سطح معابر و خیابانهای انجام شد./ز
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار