يك كارشناس مسايل خارجي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هدف غرب، نابودي محور مقاومت سوريه است

يک کارشناس سياست خارجي گفت: معارضان خارجي سوريه، پيرو و دست نشانده غرب بوده و به دنبال نابودي محور مقاومت ملت و نظام سوريه هستند.

وحيد اکبري، در گفتگو با خبرنگار حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران گفت: دخالت غرب در مسايل داخلي کشورهاي منطقه به منظور ضربه زدن به اين ملتها بوده و هدف اصلي آنها نابودي سوريه و از بين بردن مقاومت اين کشور است، چرا که سوريه همواره به عنوان چراغ راه مقاومت ملت هاي ديگر منطقه مطرح است.

وي در ادامه تصريح کرد: شکي نيست که غرب، پشتيبان معارضين سوريه است چرا كه اين موضوع را مي توان به روشني در فعاليت گروه هاي مسلح که به کشتار مردم بي گناه مي پردازند، مشاهده کرد.

اين کارشناس مسائل سياست خارجي، با اشاره به مقاومت هميشگي ملت سوريه در قبال تجاوز بيگانگان خاطر نشان کرد: حقيقت امر اين است که آشوب گران سوريه از سوي نيروهاي خارجي حمايت مي شوند و عليرغم اين، خوشبختانه تاکنون نتوانسته اند به اهداف شوم خود دست يابند چرا که ملت سوريه ماهيت اين توطئه‌ها را درك كرده و با اتحاد خود توانسته از تحقق اهداف بيگانگان معارض و هر گونه دخالت در امور داخلي اين كشور جلوگيري كند.

وي در پايان افزود: بر هيچ کس پوشيده نيست که هدف معارضان خارجي سوريه، از ميان برداشتن حزب حاکم و يا شخص رئيس جمهور نيست، بلکه آنان به دنبال نابودي کشور و ملت سوريه و استقلال و مقاومت مردم آن هستند./س2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار