مشهد/

ضریب اشغال هتل های خراسان رضوی نزدیک به 100 درصد رسید

رییس ستاد دائمی تسهیلات سفرهای خراسان رضوی گفت: ضریب اشغال هتل های استان نزدیک به 100 درصد رسید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی, محمود صلاحی در حاشیه بازدید از کمپ جمهوری که به منظور اسکان زائران آماده شده است، با اعلام این خبر اظهار داشت: تا چند روز پایانی سال گذشته ضریب اشغال هتل ها به 85 درصد رسیده بود که این میزان در سال جدید به 100 درصد نزدیک شده است.

 

وی افزود: با وجود اینکه 52 درصد هتل های کشور در مشهد وجود دارد ولی این میزان پاسخگوی نیاز زائران نیست که به همین دلیل در راستای افزایش آن برنامه ریزی شده است.

 

استاندار خراسان رضوی همچنین از آمادگی بیش از 2000 مدرسه در شهر مشهد برای اسکان فرهنگیان و تعداد قابل توجهی منازل شخصی برای اسکان زائران خبر داد.

 

صلاحی تصریح کرد: حجم مشتاقان زیارت امام رضا(ع) رو به افزایش است که این امر باعث شد تا مسوولان مربوطه در استان با تمام وجود نسبت به ارتقای خدمت رسانی به آنان تلاش کنند.

 

وی با اشاره به برودت هوا در روز پایانی سال و مسدود شدن محورهای مواصلاتی غرب کشور به سمت استان گفت: با توجه به افزایش دما، شاهد ورود تعداد قابل توجهی از زائران به مشهد مقدس هستیم.

 

گفتنی است در حاشیه این بازدید و با حضور استاندار خراسان رضوی بازار ارزاق، میوه و تره بار جمهوری که در فضایی به مساحت 900 متر مربع و زیربنایی بالغ بر 1250 متر با اعتبار بیش از 700 میلیون تومان احداث شده به بهره برداری رسید./س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.