مشهد/ بازرس عالی ستاد تسهیلات نوروزی:

حضور مؤثر پلیس در مشهد مایه دل گرمی است

بازرس عالی ستاد تسهیلات نوروزی کشور در بازدیدی از ستاد تسهیلات نوروری خراسان رضوی گفت: خدمات‌رسانی پلیس در مشهد مقدس بسیار مطلوب ارزیابی می‌شود.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از واحد اطلاع رسانی ستاد دائمی سفر های استان خراسان رضوی، نادر زینالی خاطرنشان کرد: امسال مسافران و زائران بسیاری از شهرها و نقاط مختلف کشور در مشهد مقدس هستند به طوری‌ که خدمات‌رسانی در این شهر در سطح بسیار مطلوب ارزیابی شده و قابل تقدیر است.

مدیرکل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور هم‌چنین افزود: حضور ارگان‌ها و سازمان‌های مختلف در شهر مقدس مشهد بسیار چمشگیر بوده و در این بین ارتباط خوب بین پلیس و مردم نیز قابل تقدیر و تشکر است.

 

زینالی ادامه داد: هدایت و راهنمایی زائران و مسافران برای رسیدن به مقاصد مختلف نیز از جمله اقدامات مثبت پلیس در استان به شمار می‌رود.

 

بازرس عالی ستاد تسهیلات نوروزی کشور با اشاره به ساماندهی و اسکان مسافران در ستاد اسکان آموزش و پرورش شهر مقدس مشهد، تأکید کرد: اقدامات صورت گرفته در این ستاد نیز با توجه به برنامه‌ریزی‌های موجود، مطلوب بوده و قابل تقدیر است.

 

وی افزود: زیباسازی و المان‌های موجود در سطح شهر نیز نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت چمشگیری داشته و بروشورهای راهنما نیز به مقدار کافی در اختیار مسافران نوروزی قرار گرفته است.

 

وی در این بازدید در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه به طور کلی اقدامات و خدمات صورت گرفته در استان را چگونه ارزیابی می‌کنید، تصریح کرد: اقدامات صورت گرفته در استان به خوبی انجام شده و خدمات به طور وسیعی ارائه شده و تاکنون نیز شکایتی از واحدهای اسکان نوروزی گزارش نشده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.