حجت الاسلام سعيدي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سپاه پاسداران با اشراف کامل حرکات دشمن برای انتخابات را رصد می کند

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران در تشريح برنامه هاي سپاه در مواجهه با فتنه ها و چالش هاي امنيتي که در کمین انتخابات مجلس نهم، گفت:‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اشراف کامل بر فضاي اطلاعاتي کشور دارد و حرکت هاي دشمن را به خوبي رصد مي کند.

حجت الاسلام علي سعيدي در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران در تشريح حساست و توجه ويژه رسانه هاي غربي به انتخابات ايران، گفت: اصولا انقلاب هاي مخملي از دروازه دموکراسي و انتخابات وارد عرصه هاي سياسي شده، مانند انقلاب هاي روسيه، اوکراين، گرجستان و... به همين دليل غربي ها همیشه در فضای انتخاباتی ایران به دنبال صدمه زدن و حتی براندازی نظام جمهوری اسلامی بوده اند.
 

***برنامه ریزی غربی ها برای انتخابات ایران
 

نماينده ولي فقيه در سپاه ادامه داد: غربي ها در هر دوره انتخابات ايران تلاش بسياري داشته اند تا فضاي ايران را متشنج کنند و از اين فضا به نفع خود بهره برداري سياسي داشته باشند.
وي از مجلس شوراي اسلامي به عنوان يکي از مهمترين پايگاه هاي سياسي ايران ياد کرد و افزود:‌مجلس مهمترين رکن قانون گذاري کشور است و ترکيب مجلس نیز برای دشمنان از اهميت ويژه اي برخوردار است.
سعيدي شاهرودي اضافه مي کند: مجلس تاثير بسزايي در طرح استراتژي هاي نظامي، سياسي، اجتماعي، فرهنگي کشور دارد و براي هر دوره مجلس شوراي اسلامي اين مسايل به روشني مشهود است.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران در تشريح عملکرد مجلس ششم در برابر ساير دوره هاي مجلس گفت: مجلس ششم به سمت طرح سه فوريتي تعطيلي چرخه سوخت هسته اي سوق پيدا کرد و اين در حالي است که مجلس هشتم و هشتم در برابر خواسته غربي ها ايستادگي کرد و از خواست مردم براي هسته اي شدن ايران دفاع کرد.
وي تقويت جايگاه رهبري را هم وابسته به مجلس ولايتمدار دانست و تصريح کرد: اگر مجلس به دنبال حفظ منافع دشمنان خارجي نظام باشد، شاهد تضعيف جايگاه رهبري در حوزه داخلي و خارجي خواهيم بود و اين در حالي است که مجلس ولايتمدار و تابع ولايت فقيه، مساله رهبري را در جامعه اسلامي به خوبي تبيين مي کند.

حجت الاسلام سعيدي با بيان اينکه در آستانه انتخابات دشمن از هر حربه اي براي ايجاد چالش و التهاب در جامعه استفاده مي کند، خاطرنشان کرد: امکانات رسانه اي بيگانگان چه در فضاي تصويري و مجازي بسيار گسترده است و ما در جريان فتنه 88 ديديم که حجم زيادي از تبليغات رسانه هاي خارجي در ايجاد جنگ رواني در داخل نظام صورت گرفت، تا افکار عمومي را تحت تاثير قرار دهند.
وي اضافه کرد: در آستانه انتخابات مجلس نهم، باز هم رسانه هاي غربي تلاش مي کنند مي کنند تا با القاء سردي در ميان مردم و نظام، تاثير عمده اي در عدم مشارکت سياسي مردم در اين دوره داشته باشند.
 

***استفاده از شیوه تبلیغاتی غربی توسط کاندیداها آفت انتخابات است/افراد معلوم الحال سیاسی برای تهیه هیزم آتش دشمنان ثبت نام کردند

اين فعال سياسي رقابت هاي ناسالم انتخاباتی از جمله پیاده سازی فرهنگ‌ انتخاباتی غربی ها را يکي ديگر از چالش هاي انتخابات دانست و گفت: کاندیداها با پرهیز از رقابت های ناسالم زمینه سوءاستفاده دشمنان را از بین ببرند.
وي با بيان اينکه برخي از چهره هاي مارک‌دار سياسي از روي عمد ثبت نام کردند، اظهار داشت: افرادي که در شرايط مختلف سياسي ضربه هاي مهلکي به نظام وارد کرده اند، شايسته حضور در مجلس نهم نيستند و با اينکه مي دانند رد صلاحيت مي شوند، باز هم ثبت نام مي کنند، تا در روز موعود، هيزم بر آتش دشمن بريزند.
حجت الاسلام سعيدي شاهرودي خاطرنشان کرد: اگرچه مظلوم نمايي چهره هاي معلوم الحال سياسي با رد صلاحيت از سوي شوراي نگهبان، راه را براي بروز فتنه هاي مختلف در جامعه باز مي کند، اما بصيرت و هوشياري ملت انقلابي و نظارت ويژه دستگاه هاي امنيتي کشور، باز هم اين توطئه را در منطقه خفه خواهد کرد.
 

***سپاه پاسداران با اشراف کامل حرکات دشمن را به خوبی رصد می کند

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران در تشريح برنامه هاي سپاه در مواجهه با فتنه هاي چالش هاي امنيتي پيش روي انتخابات مجلس نهم گفت:‌سپاه پاسداران انقلاب اسلامي اشراف بسياري بر فضاي اطلاعاتي کشور دارد و حرکت هاي دشمن به خوبي رصد مي کند.
وي ادامه داد:‌سپاه در ميان مردم محبوبيت بسياري دارد و روشنگري هاي اين مجموعه، بصيرت مردم را افزايش خواهد داد، چرا که حضور حداکثري مردم در انتخابات از ديدگاه هاي برجسته سپاه است و تلاش مي کند زمينه حضور همه اقشار جامعه را ايجاد کند.
حجت الاسلام سعيدي شاهرودي با بيان اينکه نماينده ولايتمدار شايسته حضور در مجلس نهم است، خاطرنشان کرد: ارکان نظام بايد در راستاي تحقق آرمان هاي انقلاب اسلامي گام بردارند و نماينده اي که به مجلس نهم راه پيدا مي کند نبايد تفکرات سکولاريستي داشته باشد.
 

***نماینده مجلس باید مسلح به استقلال رأی باشد

وي اضافه کرد: مجلس، مواضع و اقتدار نظام را به نمايش مي گذارد و در اين فضا، به ترکيبي از عناصر انقلابي، مومن و پاک سرشت نياز داريم.
نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران تاکيد کرد:‌نماينده مجلس نهم بايد علاوه بر تقوا به استقلال شخصيتي و رأی هم مسلح باشد تا دشمنان نتوانند از عدم استقلال او در جهت رسيدن به مقاصد خود بهره برداري کنند./ن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار