مسئول کمیته فرهنگی انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی (مهرانه) زنجان:

ارائه راه‌کارهای پیشگیری مهم‌ترین کار فرهنگی است

مسئول کمیته فرهنگی انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی (مهرانه) زنجان گفت: مهم‌ترین کار کمیته فرهنگی انجمن خیریه مهرانه بر روی ارائه راه‌کارهای پیشگیری از ابتلا به بیماری سرطان معطوف شده است.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، کمال سقطچی در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز کارهای فرهنگی گسترده توسط انجمن مهرانه زنجان، اظهار داشت: کمیته فرهنگی این انجمن به تازگی ترمیم و تقویت شده است.
وی با تاکید بر این نکته که پیشگیری بسیار مهم‌تر از درمان است، از توافق با رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما برای روی آنتن بردن برنامه‌هایی برای ارائه آموزش‌هایی به مردم خبر داد.
مسئول کمیته فرهنگی انجمن خیریه مهرانه زنجان با اشاره به سئوالات مطرح شده درباره افزایش بیماری سرطان در زنجان طی سال‌های اخیر گفت: تحلیل مقایسه‌ای با برخی استان‌ها تفاوت‌های چندین برابری را نشان می‌دهد چرا که در برخی استان‌ها که به لحاظ جمعیت با استان زنجان برابر هستند، صحبت از پرونده‌هایی در حدود 9 هزار می‌شود که چندین برابر استان زنجان است.
وی تاکید کرد: تیم های تحقیقاتی در استان تشکیل شده و در حال انجام تحقیق درباره نوع بیماری سرطان و همچنین نحوه شیوع آنها است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.