کهندل:

در صورت جا به جايي، رضايتنامه پولادي صادر مي شود

مشاور مدير عامل باشگاه مس کرمان در خصوص جدايي پولادي اظهار داشت: باشگاه مس کرمان از لحاظ مالي مشکلي ندارد لذا در صورت جا به جايي با بازيکن حرفه اي رضايتنامه وي صادر مي شود.

ايرج کهندل در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: بازيکنان تيم زير نظر بلاژويچ تمرين مي کنند و در حال حاضر شرايط تيم بسيار مناسب است و اميدواريم که با برطرف شدن مصدوميت سيفي و حسين خاني شرايط تيم نيز مساعدتر شود.

وي ادامه داد: در حال حاضر فقط باشگاه اقدام به جذب يک بازيکن خارجي که از کشور بلاروس مي باشد کرده است و در شرايط فعلي غير از بازيکن خارجي فرد ديگري به جمع بازيکنان مس اضافه نشده است.

مشاور مديرعامل مس کرمان خاطرنشان کرد: باشگاه مس کرمان از لحاظ مالي با مشکلي مواجه نيست لذا با جدايي پولادي در ازاي دريافت پول از باشگاه پرسپوليس و يا سيستمي ديگر موافقت نمي کنيم.

بر اين اساس اگر قرمزپوشان پايتخت در صورت قرارداد با پولادي،‌ نوروزي و يا نوري را به ما بدهند در اين صورت مديريت مس با پيوستن پولادي به پرسپوليس موافقت مي کند در غير اين صورت چنين جا به جايي منتفي است.

کهندل افزود: باشگاه مس در حال حاضر با خطر بازيکن مواجه است در صورت جدايي پولادي و تيم مس ضربه جبران ناپذيري را متحمل مي شود و احتمال سقوط تيم به رده هاي پايين نيز وجود دارد علاوه بر اين باتوجه به اينکه روز سه شنبه آخرين مهلت ثبت قراردهاي بازيکنان است لذا بايد پيوستن پولادي به پرسپوليس را منتفي بدانيم.

وي خاطرنشان کرد: با برگزاري انتخابات رياست فدراسيون در اسفند ماه موافق هستم و معتقدم که بايد اين موضوع هر چه سريعتر مشخص شود.

کهندل تصريح کرد: در شرايط فعلي فوتبال که دلال بازي و بازيکن بازي بيداد مي کند چه خوب است که با برگزاري انتخاب رياست فدراسيون، مانع پيشرفت چنين مسائلي در فوتبال شويم و فضاي ناپاک و ناسالم فوتبال را به سالم و پاک تبديل کنيم.

مشاوره مديرعامل خاطرنشان کرد: با توجه به شرايطي که در حال حاضر در باشگاه حاکم است اميدواريم که در نيم فصل دوم عملکردي متفاوت و قابل قبول تر از نيم فصل اول به نمايش بگذاريم و قصد داريم که جايگاه تيم را در جدول رده بندي رقابت ها ليگ ارتقاء دهيم./مح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار