حضور بیش از 95 هزار نفر در جشنواره نوروزی برج میلاد

همزمان با برگزاری جشنواره نوروزی در برج میلاد بیش از 95 هزار نفر از برج میلاد بازدید کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،در نوروز امسال بلندترین سازه کشور میزبان هزاران نفر از هموطنان است و با برگزاری جشنواره نوروزی به قطب نخست گردشگری تهران و مقصد مسافران نوروزی تبدیل شده است.

در جشنواره امسال که در بخش های مختلفی از جمله باشگاه اسب سواری، زمین اسکیت، دوچرخه سواری، تیراندازی، بازی های رایانه ای، برپایی نوروز ملل و اقوام ایرانی، برنامه های فرهنگی هنری و مراسم اتش بازی دارد مورد توجه هموطنان قرار گرفته از زمان آغاز جشنواره از 25 اسفند تا امروز بیش از 95 هزار نفر از برج بازدید و در جشنواره نوروزی حضور یافتند.


جشنواره نوروزی برج میلاد امسال میزبان نوروزی هموطنان از شهرهای ارومیه، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، کردستان،هرمزگان، کرمان و یزد بود.

در نخستین جشنواره نوروزی برج میلاد برنامه های متنوعی برای سنین مختلف با محوریت خانواده اجرا می شود.

براساس اعلام مسئولان جشنواره استقبال بزرگسالان از بخش بین الملل که با حضور 11 کشور برگزار می شود بسیار خوب بوده است. ضمن اینکه بخش های فرش، سفالگری،کتاب و رواق هنرهای ایرانی نیز بیشترین بازدید کنندگان را به خود اختصاص داده اند.

در این جشنواره کودکان و نوجوانان نیز از بخش های ورزشی،بازی های رایانه ای و برنامه های فرهنگی ویژه این سنین استقبال خوبی کرده اند.

در جشنواره نورزی برج میلاد که تا 13 فروردین ادامه داد صبح ها برنامه های ویزه خانواده ها و عصرها برنامه های مخصوص نوجوانان اجرا می شود.

مراسم آتش بازی نیز هر شب در برج میلاد برگزار شده و در شب 12 فروردین روز جمهوری اسلامی نیز برنامه ویژه آتش بازی اجرا می شود.

بسیاری از بازدیدکنندگان ضمن اعلام رضایت از برگزاری چنین جشنواره هایی معتقد بودند برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند در جذب گردشگر برای تهران موثر باشد./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار