فرهاد پورغلامي:

شب عيد باشگاه يك ريال به ما پول نداد

سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: تنها 5 درصد از قرارداد امسال را دريافت كرده ايم و شب عيد باشگاه يك ريال به ما پول نداد.

فرهاد پورغلامي سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: شب عيد باشگاه ملوان يك ريال به ما پول نداد و حتي براي سفر به تهران باشگاه پولي به ما نداد و توسط دوستان اسپانسر خود توانستيم پول هتل را پرداخت كنيم.

وي ادامه داد: وقتي به دستور رييس جمهور مصوبه تصويب شد شور و نشاط مردم انزلي زياد و باعث دلگرمي شد منطقه آزاد درآمد خوبي در انزلي دارد و از آنها مي خواهم بخشي از پولي را كه در انزلي به دست مي آورند براي ما هزينه كنند.

وي ادامه داد: سال مالي منطقه آزاد از ابتداي سال تا پايان آن است اما فصل ورزشي ما با شروع و پايان سال فرق دارد منطقه آزاد با بازيكنان براي يك فصل قرارداد بسته است.

وي ادامه داد: ملوان با 50 سال قدمت باشگاه بزرگي است رييس جمهور بايد به ما بيشتر توجه كند، چند سال قبل كه احمدي نژاد به انزلي آمدمصوب كرد كه 80 درصد از هزينه هاي باشگاه را منطقه آزاد انزلي تقبل كند ولي در ميانه هاي فصل گفتند كه قادر به حمايت از تيم ملوان نيستند.

پورغلامي خاطر نشان كرد: وقتي مي خواهم سر تمرين بروم، مرگم را از خدا مي خواهم چون اگر بازيكنان به من بگويند پول، نمي دانم چه جوابي به آنها بدهم، وضعيت باشگاه ملوان انزلي مبهم است و نمي دانم چه ارگاني بايد ما را حمايت مالي كند.

وي ادامه داد: بازيكنان سابق ملوان دوست دارند به تيم خود باز گردند اما وقتي 5 درصد قرارداد به بازيكنان پرداخت شده است چگونه بازيكنان سابق به ملوان بيايند ولي خوشحالم كه هنوز تعصب به پيراهن ملوان وجود دارد تا به حال هم راجع مشكلات مالي من و بازيكنانم در هيچ رسانه اي صحبت نكرديم اما مشكلات تا جايي قابل تحمل است.

پورغلامي اظهار داشت: مي خواهم كه تلويزيون صحبت هاي مرا پخش كند تا محموداحمدي نژاد بشنود و خودش را جاي ما بگذارد، ما شرمنده بازيكنان هستيم.

وي در مورد باخت به استقلال گفت: نيمه اول مالكيت توپ در اختيار ما بود اما روي پاس هاي اشتباه خودمان حريف صاحب توپ شد و روي ضد حملات خطر ايجاد كرد. ارتفاع از سطح دريا ما را اذيت كرد اما در نيمه دوم بازي جذابي را به نمايش گذاشتيم و استقلال فقط خوش شانس بود كه رحمتي يكي از بهترين روزهايش را پشت سر گذاشت و فوتبال همين ا ست وقتي شايسته پيروزي هستي نمي توان صاحب آن شوي و حق ما باخت نبود./با
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.