12 فروردین؛

روزي كه ملت بزرگ ايران در آزموني الهي به نداي حق لبيك گفتند

دوازدهم فروردين ماه هر سال يادآور حماسه‌اي عظيم و الهي و مشاركت سياسي بي‌نظير مردم در تاريخ ملت ايران است.روزي كه ملت بزرگ ايران در آزموني الهي به نداي حق لبيك گفتند و حكومتي را برگزيدند كه آرزوي همه مجاهدان تاريخ اسلام از عصر نزول تا زمان حاضر بود.

به گزارش گروه صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی؛ حكومتي كه پاي نهال آن خون‌هاي گرانبهايي ريخته و گل‌هاي نوشكفته فراواني پرپر شدند تا امروز به چنين شجره طيبه تنومند و مثمري تبديل شود. امروز اين شجره طبيه در دل ساير ملل مسلمان ريشه دوانده و خزان غفلت و رخوت را به بهار بيداري، حق طلبي و اسلام خواهي تبديل كرده است، همچنانكه رهبر حكيم و بزرگوار انقلاب اسلامي ازآن به بيداري اسلامي تعبير كردند.
آري، اين بيداري ثمره مجاهدت هاي ملت مسلمان ايران در سي و سه سال گذشته است كه در عرصه‌هاي مختلف همچون دفاع مقدس نمودارشد و اين ملت در سه دهه اخير الهام بخش همه مسلمانان و آزادي خواهان سراسر جهان بوده است.
پس از گذشت سي و سه سال از پيروزي انقلاب اسلامي ايران و بيست و دو سال از پايان جنگ تحميلي گويي اينك اين كلام امام خميني (ره) است كه در كشورهاي اسلامي تفيسر عملي و تحقق عيني يافته است كه فرمود: «اين وظيفه اوليه ما و انقلاب اسلامي ماست كه در سراسر جهان صدا زنيم كه اي خواب رفتگان! اي غفلت زدگان! بيدار شويد و به اطراف خود نگاه كنيد كه در لانه‌هاي گرك منزل گرفته‌ايد. برخيزيد كه اينجا جاي خواب نيست و نيز فرياد كشيم سريعاً قيام كنيد كه جهان ايمن از صياد نيست. »
امام عزيز و عظيم الشان ما همواره در رهنمودهاي خويش رسالت انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي ايران را رسالتي جهاني مي‌دانست و از همان ابتداي راه بر اين مساله تاكيد داشت .
در آستانه يوم الله دوازدهم فروردين ماه برماست كه بار ديگر آرمانها و اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي را مرور كرده و براي تحقق آن با تمام توان تلاش نمائيم.
جهادگران جهاد دانشگاهي نيز در سال جديد كه از سوي رهبر فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت ا... العظمي خامنه‌اي(مدظله العالی) به نام "سال تولید ملی وحمایت از کار وسرمایه ایرانی" مزين شده است، ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهيدان انقلاب اسلامي و دفاع مقدس و با استمداد از روح ملكوتي امام به عرش رفته خويش بار ديگر با خداي خويش پيمان مي‌بندند پرچم اسلام،استقلال و عزتی را كه خميني كبير (ره) و يارانش برافراشتند، همچنان سربلند و درخشان در اهتزاز نگه دارند و در راه تحقق هدف نهايي انقلاب اسلامي كه همانا برپايي حكومت عدل الهي در سراسر عالم است تا پاي جان بايستند./ع
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار