قم/

‌ راهکار نیکزاد برای نجات اقتصاد کشور

وزیر راه و شهرسازی گفت: با مجاهدت و ایثار می‌توان اقتصاد کشور را نجات داد و با تحقق رشد اقتصادی به قله‌های شرف و افتخار دست یافت.

به زارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛علی نیکزاد عصر دیروز در جلسه شورای مسکن امور زیربنایی استان که در استانداری قم برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه خدمت در قم به دلیل حضور حرم مطهر حضرت معصومه(س) خاص و ارزشمند است، اظهار داشت: هر خدمتی در قم از آنجا که خدمت به دین و اسلام است باید مضاعف باشد.
وی ادامه داد: انقلاب یک حقیقت بی‌بدیل و غیر‌قابل انکار است و به همین دلیل بارها توسط استکبار مورد تهاجم قرار گرفته است و دشمنان درصدد هستند در مقابل رشد و توسعه این انقلاب ایستادگی کنند.
وزیر راه‌وشهرسازی یادآور شد: به برکت فرهنگ بسیجی، خون شهیدان و اعتقاد به انتظار، نظام اسلامی پابرجا و در مقابل دشمنان ایستاده است.
نیکزاد یادآور شد: نظام ولایی ثمره انقلاب اسلامی است که با تاکید بر کارایی به سمت راه نجات در حرکت است و از آنجا که استکبار و دشمنان به صورت رو در رو نمی‌توانند با آن مقابله کنند و از این امر عاجز هستند، بحث تحریم را مطرح کرده‌اند.
وی گفت: با تعریف صرفه‌جویی اقتصادی و همت و تلاش مضاعف به جهاد اقتصادی ورود پیدا کرده و تلاش داریم تا سخن مقام معظم رهبری را مبنی بر به دست گرفتن قدرت اقتصادی اول منطقه در سال 1404 محقق سازیم.
وزیر راه و شهرسازی افزود: در این راستا باید به سمت خودکفایی رفته و زندگی را برای مردم آسان کرد تا مسلمانان زیر پرچم اسلام با عزت و رفاه کامل زندگی کنند.
نیکزاد بیان داشت: مسئولان و مدیران در راه کسب پیشرفت و موفقیت در منطقه باید در کنار یکدیگر قرار گرفته و همیاری و همکاری را سرلوحه برنامه‌های خود قرار دهند.
وی اظهار داشت: با مجاهدت و ایثار می‌توان اقتصاد کشور را نجات داد و با تحقق رشد اقتصادی به قله‌های شرف و افتخار دست یافت.
وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: اگر دشمنان توان نابودی ما را داشتند یک روز نیز تعلل نمی‌کردند و این نشان از موفقیت کشور در عرصه‌های مختلف و ضعف دشمن است.
نیکزاد با بیان اینکه نقش اول مدیریت تعامل است، تصریح کرد: پیشرفت و ترقی قم بدون مساعدت و همکاری امکان‌پذیر نیست و این اصل در نهادهای کوچک اجتماعی مانند خانواده مثال‌زدنی است.
وی گفت: در استان نیز مسئولان و مدیران باید با یکدیگر تعامل داشته باشند و در نهایت نماینده عالی دولت به حل مشکلات پرداخته و راهبری برنامه‌ها را برعهده داشته باشد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.