قم/وزیر راه و شهرسازی ؛

مدیریت راه آهن قم مستقل می‌شود

وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به تقاضای استاندار قم و مدیریت راه‌آهن کشور و طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مدیریت راه آهن قم مستقل می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛علی نیکزاد عصر دیروز در حاشیه جلسه شورای مسکن امور زیربنایی استان که در استانداری قم برگزار شد با اشاره به برنامه‌هایی که در سفر یک روزه خود به قم و بازدید و افتتاح پروژه‌ها و طرح‌های استان قم انجام شد در سخنانی اظهار داشت: با توجه به تقاضای استاندار قم و مدیریت راه‌آهن کشور قرار شده، مدیریت راه آهن قم مستقل شود.
وی ادامه داد: این برنامه قطعی است و با توجه به نامه‌ای که به معاونت نیروی انسانی ریاست جمهوری ارسال شده است در آینده نه چندان دور مدیریت راه‌آهن قم به صورت مستقل اداره خواهد شد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: کمربندی ریلی شهر قم تا خرداد ماه کامل می‌شود و با تکمیل این پروژه قطارهای باری از داخل شهر عبور نخواهند کرد و مشکلات برای مردم شهر از این بایت برطرف می‌شود.
شایان ذکر است: پیش از این مدیریت راه آهن قم بر عهده راه آهن منطقه‌ای استان مرکزی بود و دور بودن مدیریت از استان موجب بروز مشکلاتی در زمینه حمل و نقل ریلی در عرصه کالا و مسافر شده بود که با راه‌اندازی مدیریت مستقل قم بخش اعظمی از این مشکلات برطرف خواهد شد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.