"شهر فرشته‌ها"، "شهر بي‌خانمانها" مي‌شود

به دليل ناتواني شهروندان در شهر لس آنجلس در آمريکا در پرداخت اقساط بانکها بسياري از آنها را از خانه هايشان بيرون کردند و اين شهر که به "شهر فرشته ها" معروف است به زودي لقب شهر "بي خانمان ها" را به خود اختصاص خواهد داد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني راشاتودي، شمار بي‌خانمان ها در شهر لس آنجلس در آمريکا روز به روز بيشتر مي شود.

با وجود  ظاهر فريبنده؛ ميزان بيکاري و تعداد بي خانمان ها در لس آنجلس افزايش پيدا کرده است.

طبق گزارش اخير اتحاديه ملي براي کمک به بي خانمان ها لس آنجلس بدترين رتبه را براي برخورد با مسئله بي خانمان ها در آمريکا کسب کرده است.

يکي از معترضان جنبش اشغال در لس انجلس گفت: لس انجلس مثل يک سراب است. مردم فکر مي کنند با وجود هاليوود اينجا مي توانند هنرپيشه ها را ببينند، از مناظر و سواحل زيبا در اينجا لذت ببرند اما واقعيت ها در اينجا چيز ديگري است.

اين خيابان مرزي  بين مرکز شهر زيبا و فريبنده لس آنجلس و محله بي خانمان ها و فقرا است. تعداد بي خانمان ها در اين منطقه از ديگر نقاط آمريکا بيشتر است. بحران مالي در اين منطقه به شدت به چشم مي خورد.

يکي از اين بي خانمان ها که دو سال پيش کارش را از دست داده است ؛ گفت: من در يک فروشگاه لوازم ماشين دستيار مدير بودم ولي الان بيکارم و جايي ندارم که بروم.

بلال علي يکي از حاميان بي خانمان ها گفت: در اينجا با بي خانمان ها مثل جنايتکاران رفتار مي شود.

يکي ديگر از ساکنان اين محله گفت:  پليس تنها کاري که مي کند دستگيري اين افراد بي خانمان  بخاطر تخلفات جزئي است. دولت هم اقدامي در جهت کاهش تعداد بي خانمان ها انجام نمي دهد.

پيش بيني مي شود که حدود يک ميليون خانه در ايالت کاليفرنيا در سال آتي  مصادره  شوند./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار