رئيس كميته واليبال ساحلي :

مسافران نوروزي تشكيل اردوهاي تداركاتي

احمد خجسته رئيس كميته واليبال ساحلي گفت: اعضاي تيم ملي واليبال ساحلي كشورمان از اين پس بايد به منظور كسب حد نصاب ورودي المپيك در تورهاي آسيايي مختلف شركت كنند.

احمد خجسته رئيس كميته واليبال ساحلي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور حضور قدرتمند ملي پوشان ساحلي باز در اين رقابتها نياز به تشكيل اردوهاي تمريني و تداركاتي داريم كه متاسفانه در اجراي اين برنامه ها با برخي مشكلات عديده مواجه هستيم .
وي تصريح كرد: با توجه به شرايط خاص تمريني در رشته واليبال ساحلي و شرايط آب و هوايي در حال حاضر فقط مي توانيم در استان هاي جنوبي كشور كه داراي ساحل هستند اردوها را تشكيل دهيم اين امر در حالي است كه زمان اجراي تمرينات، تعطيلات نوروزي مصادف شده و برنامه ها با برخي مشكلات عديده مواجه هستيم.
وي تصريح كرد: با توجه به شرايط خاص تمريني در رشته واليبال ساحلي و شرايط آب و هوايي در حال حاضر فقط مي توانيم در استان هاي جنوبي كشور كه داراي ساحل هستند اردوها را تشكيل دهيم اين امر در حالي است كه زمان اجراي تمرينات با تعطيلات نوروزي مصادف شده و در استان جنوبي كشور مثل كيش با هجوم مسافران نورزوي مواجه بوده و در اجراي دقيق برنامه ها تا حدودي با مشكل مواجه مي شويم.
وي تصريح كرد: تيم ملي واليبتال ساحلي كشورمان بايد اواسط فروردين ماه سال آينده در تورهاي آسيايي تايلند و اندونزي حضور يابد و با توجه به شرايط آب و هوايي كشورهاي مذكور بهترين فضاي تمريني در جزيره كيش است.
*با دانشگاه آزاديها تشكيل جلسه مي دهيم
خجسته در پاسخ به اين سوال كه چرا با مسئولان تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي به منظور حمايت از تيم ملي براي تشكيل اردوهاي تداركاتي به منظور راه يابي به المپيك لندن اظهار داشت: ما پس از اتمام مسابقات قهرماني واليبال ساحلي آسيا و اقيانوسيه نامه تشكر آميزي براي دانشگاه آزاد ارسال كرديم آنها حامي قديمي واليبال ساحلي محسوب مي شوند ، در خصوص چگونگي حمايت آنها از تيم ملي براي راهيابي به المپيك بايد با مسئولان تربيت بدني دانشگاه آزاد اسلامي كه يك نهاد شناخته شده رسمي حكومتي و فرهنگي است تشكيل جلسه دهيم./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار