رواج روسپیگری در بین دانشجویان انگلیسی برای کسب هزینه تحصیل

اتحادیه ملی دانشجویان در بریتانیا مدعی شده است که تعداد بیشتری از دانشجویان در انگلستان برای تامین هزینه‌های تحصیل خود به روسپیگری رو می‌آورند.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه ایندیپندنت، این اتحادیه همچنین اضافه کرده است که دانشجویان برای تامین هزینه‌های تحصیلی به قمار هم رو آورده‌اند و در آزمایش‌های پزشکی شرکت می‌کنند.

گفته شده است که افزایش هزینه‌های زندگی و شهریه‌ها، در کنار کاهش بودجه‌های آموزشی در این روند موثر بوده است. با این حال، دولت می‌گوید که بسته‌های حمایتی قابل توجهی برای کمک مالی به دانشجویان ارائه می‌دهد.

تنها دانشجویان دانشگاه‌ها نیستند که برای تامین هزینه‌های تحصیلی خود به صنعت روسپیگری روی آورده‌اند. دختر ۱۸ ساله‌ای که نام کلر را برای خود انتخاب کرده است، زمانی وارد صنعت روسپیگری شد که در دوره پیش‌دانشگاهی درس می‌خواند. در آن زمان، او دریافت که مستمری آموزشی‌اش ممکن است قطع شود.

او می‌گوید: بدون این مستمری نمی‌توانستم به کالج بروم. هزینه‌های رفت و آمد من ۷۰ پوند در ماه بود و بدون آن، نمی‌دانستم چه کاری می‌توانم انجام دهم. نمی‌دانستم به چه کسی در کالج مراجعه کنم و نمی‌خواستم برای تامین این هزینه‌ها، به خانواده‌ام وابسته باشم. خیلی از دوستانم در فروشگاه‌ها کار می‌کردند و در ‌‌نهایت، ترک تحصیل کرده بودند. من نمی‌خواستم چنین سرنوشتی داشته باشم.

او که هم‌اکنون از صنعت روسپیگری بیرون آمده است تا به تحصیل ادامه دهد، می‌گوید: هیچ راه دیگری نداشتم. اما الان نسبت به وقتی که کار در این صنعت را شروع کردم، آدم متفاوتی هستم. اعتماد به نفس خودم را خیلی از دست داده‌ام و به خیلی از آدم‌ها دیگر اعتماد ندارم.

استل هارت، مدیر امور زنان در اتحادیه ملی دانشجویان گفت که کاهش هزینه‌های دولتی، دانشجویان را بیشتر تحت فشار قرار می‌دهد. او گفت: دانشجویان (برای تامین هزینه‌ها) به اقدامات خطرناکی دست می‌زنند./ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار