يك كارشناس اقتصادي:

مديريت صحيح بانك مركزي بر سياست ارزي موجب توسعه اقتصادي مي شود

روشنگري بانك مركزي در شفاف سازي و هدايت نقدينگي سرمايه براي رونق اقتصادي بازار را از شوك و گمراهي نجات مي دهد.

رضا پديدار كارشناس اقتصادي و رسانه در گفتگو با خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران با بيان اينكه سكوت بانك مركزي نه تنها اثري در خاموش كردن التهاب بازار نداشته است، گفت: اين امر سبب شده بازار در شوك و گمراهي به سر برد به طوريكه در حال حاضر سكوت بانك مركزي علامت سوالي براي فعالان عرصه اقتصادي شده است.

وي با بيان اينكه نياز اقتصادي بازار، امنيت روحي و رواني است،ادامه داد: با توجه به اينكه كشور ما از نظر جايگاه اقتصادي انرژي در عرصه جهاني امتحان خود را پشت سر گذاشته و توانسته در بازارهاي بين المللي نفوذ كند بنابراين مسئولان كشور بايد با مديريت صحيح و هدايت نقدينگي سرمايه به بازار، موتور اقتصادي را به چرخش در آورد.

اين كارشناس اقتصادي تصريح كرد: كشور ما در عرصه مبادلات اقتصادي توانمندي بالقوه اي دارد، اگر جايگاه اقتصادي كشور را در جوامع بين المللي حفظ كنيم زمينه براي رونق اقتصادي هموارتر مي شود.

پديدار با بيان اينكه تحريم كشورهاي بيگانه براي بي رونق كردن اقتصاد كشور خيال واهي بيش نيست، تاكيد كرد: كشور ما در طول 30 سال تجربه هاي بدتر از اين را پشت سر گذاشته و توانسته با همت و تلاش مسئولان و فعالان عرصه اقتصادي، چرخه اقتصاد كشور را به سمت توسعه هدايت كند.

وي خاطرنشان كرد: مسئولان دولتي با مديريت صحيح سياست ارزي و گردش نقدينگي مردم را به سمت توسعه بازار هدايت كرده و نقطه اميدي را در دل فعالان عرصه اقتصادي روشن كنند./ق2
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار