بازدید دادستان و تعدادی از قضات دادسرای سیرجان از زندان این شهرستان

با مخلين نظم و امنيت به شدت برخورد مي‌كنيم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان در بازديد خود از زندان هاي اين شهر گفت: با مخلّین نظم و امنیت به شدت برخورد می شود.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از دادسراي كل استان كرمان،‌ دادستان عمومی وانقلاب سیرجان درحاشیه بازدید اززندان این شهرستان ،گفت: مجموعه قضایی با کمک سایر نهادهای ذیربط بر این است تا با کسانی که مخل نظم و امنیت و عامل برهم زدن آرامش شهروندان هستند، قاطعانه برخورد نماید.

"مهدی بخشی" افزود: با توجه به زحمات مسئولین و کارکنان زندان وهزینه های زیاد در ابعاد مختلف برای زندانیان، استفاده از این شرایط باید به عنوان یک فرصت برای زندانیان تلقی و با شرکت در برنامه های فرهنگی و آموزشی به اصلاح خودکمک کنند.

وی یادآور شد: کسانی که از رفتار گذشته خود پشیمان باشند و مسئولین زندان اخلاق و رفتار آنان را در زمان حبس تأیید کنند ، با استفاده از امتیازات قانونی از جمله مرخصی یا اعزام به زندان باز به آنها کمک می شود.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان ضمن بازدید از اندرزگاه ها و بخشهای مختلف زندان ،به استماع صحبتها و درخواستهای زندانیان این مرکز اصلاحی و تربیتی پرداخت./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.