اعلام برنامه بسكتبال غرب آسيا؛

دوئل ايراني ها در روز اول

برنامه بازي هاي 2 گروه بسكتبال غرب آسيا درحالي اعلام شد كه يكي از تيم هاي ايراني پتروشيمي و ذوب آهن در همان روز اول باخت را تجربه خواهد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران براساس برنامه اعلام شده از سوي فدراسيون بسكتبال غرب آسيا تيم هاي پتروشيمي و ذوب آهن در اولين روز 21 دي بسكتبال باشگاه هاي غرب آسيا با هم ديدار مي كنند و ساير بازي هاي 2 تيم با يك روز استراحت براي هر تيم تا 25 دي ادامه پيدا مي كند.

تيم ذوب آهن در روز دوم بازي ها استراحت داشته و پس از آن به مصاف تيم التيلال يمن آرامكس اردن و الرياضي لبنان مي رود اما تيم پتروشيمي پس از ديدار با ذوب آهن بدون استراحت به ترتيب با تيم هاي التيلال، آرامكس و الرياض بازي مي كند و در روز آخر به استراحت خواهد پرداخت.

همچنين بازي هاي گروه B غرب آسيا نيز از پنجم بهمن با حوضور مهرام آغاز مي شود كه تيم مهرام ابتدابه مصاف المتحد لبنان مي رود و با يك روز استراحت با تيم هاي دهوك عراق، ASV اردن و شامپويل لبنان ديدار مي كند بازي هاي اين گروه در روز نهم بهمن به پايان مي رسد.

گفتني است، تيم فولاد ماهان اصفهان نيز رقابت آسيايي ديگري را درجام شيخ راشد تجربه مي كند فولادي ها از 22 دي به مدت 10 روز در اين جام مقابل آسيايي ها محك مي خورند تا خود را براي رقابت هاي آسيايي در سال هاي بعد و در صورت صعود آماده كنند./ق
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار