خواجه سروي خبر داد:

ایجاد دبیرخانه دائمی پاسداشت شهدای جهاد علمی

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم ، تحقيقات و فناوري از تشکیل دبیرخانه دائمی پاسداشت و گرامیداشت شهدای جهاد علمی در این وزارتخانه خبرداد .

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي وزارت علوم ،غلامرضا خواجه سروی ،معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم ، تحقيقات و فناوري ؛ اظهار داشت: باتوجه به برنامه های فراوان دانشگاه ها برای گرامیداشت و اعتلای نام و یاد شهدا، دبیرخانه دائمی پاسداشت و گرامیداشت شهدای جهاد علمی در معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاسیس شد.

وي با اشاره به هدف تاسيس اين مركز گفت : هدف از تاسيس اين دبيرخانه، ایجاد وحدت رویه در گرامیداشت و اعتلای نام و یاد شهدا است.

خواجه سروي افزود :همچنین آیین نامه پاسداشت شهدای جهاد علمی در دانشگاههای کشور تدوین شده است که به زودي توسط وزیر علوم ابلاغ خواهد شد .

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم همچنين از برگزاری مسابقه ملی طراحی نشان ویژه شهدای جهاد علمی خبر داد و گفت : تاکنون تعداد زیادی طرح به دبیرخانه این مسابقه ارسال شده است .

خواجه سروی در پايان افزود : نشان برتر به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انتخاب شده و به شکل تندیس دردانشگاه ها ، دانشکده ها و پردیس های دانشگاهی نصب خواهد شد ./خ2

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار