خبر فوري/

يک جنبش ضد شيعه در سوريه مسئوليت ربودن پنج ايراني را برعهده گرفت

يک سازمان مخالف سوري که خود را جنبش "ضد گسترش شيعه در سوريه" ناميده است سه شنبه ربودن پنج ايراني را در اين کشور در دسامبر گذشته برعهده گرفت.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه، اين گروه به ايران و جنبش مقاومت حزب الله لبنان درباره پيامدهاي حمايت از نظام سوريه هشدار داد.

اين سازمان که پيش از اين شناخته شده نبوده است در بيانيه اي از طريق فکس به دفتر خبرگزاري فرانسه در نيکوزيا اعلام کرد: ما مسئوليت هر گونه اقدام شناسايي و ضربه زدن به همه انواع حمايت و پشتيباني ايران و حزب الله از اين نظام جنايتکار را برعهده مي گيريم.

در اين بيانيه آمده است: اقدام ما در ربودن پنج ايراني، اولين هشدار ما به ايران و حزب الله درباره پيامدهاي ادامه حمايت آنها از نظام سوريه است.

اين سازمان در بيانيه خود افزود: به ايران و حزب الله هشدار مي دهيم اگر هر چه سريعتر همه انواع حمايت خود را از اين نظام متوقف نکند، سرنوشت اعضاي آنها در سوريه همانند اين پنج نفر خواهد بود.

سفارت ايران در دمشق بيست و يکم دسامبر گذشته اعلام کرد پنج مهندس ايراني که در يک نيروگاه برق در سوريه کار مي کردند توسط يک گروه ناشناس ربوده شدند.

ايران و حزب الله حمايت خود را از نظام بشار اسد رئيس جمهور سوريه اعلام و تاکيد کرده اند سوريه با "توطئه" مواجه است./ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار