6 عنوان کتاب بریل در قم چاپ شد

در راستای تامین منابع مورد نیاز کودکان و نوجوانان نابینا، تعداد شش عنوان کتاب بریل به همت بخش نابینایان کتابخانه عمومی آیت‌الله خامنه‌ای در قم چاپ شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خرنگاران،‌ به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم، طیبه عبدلی مسئول بخش نابینایان کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای اظهار کرد: این کتاب‌ها ویژه گروه سنی کودک و نوجوان است و در اختیار اعضای بخش نابینایان کتابخانه و مدرسه نابینایان قرار گرفت.
وی ادامه داد: این عناوین شامل «رفیق خوب جنگل»، «به این روزها میگن عید»، «قصه‌های شیرین از زندگی معصومین، آهو و شکارچی»، «آخرین امید»، «شاهنامه، گنجینه ارزشمند ادبیات فارسی»، «قصه‌های شیرین کلیله و دمنه» است.
مسئول بخش نابینایان کتابخانه آیت‌الله خامنه‌ای افزود: سرمایه‌گذاری روی گروه سنی کودک و نوجوان بسیار محدود است و با توجه به نیاز موجود و کمبود منابع ویژه این رده سنی، روند چاپ کتاب بریل کودکان و نوجوانان در این کتابخانه ادامه خواهد داشت.
وی با اشاره به راه‌های تشویق کودکان و نوجوانان نابینا به مطالعه گفت: در حال حاضر یکی از موثرترین راه‌های تشویق کودکان نابینا به مطالعه، تامین کتاب‌های مورد نیاز آنان است که باید به طور جدی به آن توجه شود./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.