کارمند ناجی يك دانشجوي پيراپزشكي تقدیر شد

از کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان به پاس نجات جان یک دانشجوی پیراپزشکی تجلیل شد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل تربیت بدنی استان زنجان، در مراسمی از رسول حسنی کارمند اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و ناجی استخر حجاب به پاس نجات جان دانشجوی پیراپزشکی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و دانشکده پیراپزشکی و بهداشت زنجان تجلیل به عمل آمد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در این مراسم، وجود ناجیان غریق را در استخرها بسیار مهم دانست و افزود: دانشکده پیراپزشکی و اداره بهداشت زنجان با قدرشناسی از این عمل، با اهداء لوح تقدیر و هدایا نشان دادند که هنوز هم فرهنگ ارزش گذاری و قدردانی پابرجاست، هر چند عمر یک انسان تنها به خواست و عنایت پروردگار وابسته است.
گفتنی است، غریق نجات یافته از سوی رسول حسنی دانشجویی به نام امین نظام آبادی 22 ساله و اهل اراک است، که 29 آذر ماه در استخر حجاب پس از شیرجه زدن در آب استخر حجاب و نفس گیری دچار خفگی شده بود که پس از خروج از آب استخر و عمل سی پی آر (تنفس قلبی و عروقی) حیاتی دوباره یافت.
رسول حسنی نیز در این مراسم گفت: نجات جان انسان یکی از وظایف هر شخص و هر ناجی است.
وی با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنم که توانستم وسیله‌ای برای نجات جان یک فرد باشم، افزود: البته از این امر هم نباید غافل بود که دکتر "حکمی" نیز با عمل سی پی آر از مرگ این دانشجو جلوگیری کرد. /ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.