اصفهان/ توسط گروه سرود بین‌المللی مولا؛

اجرای سمفونی انقلاب به مناسبت دهه فجر

مدیر اجرایی گروه کر آوازی مولا گفت: به مناسبت دهه فجر این گروه اجرای سه قطعه انقلابی سمفونی انقلاب از استاد مجید انتظامی، فجر جاوید و ولایت را در سازمان‌ها، نهادهای مختلف و صدا و سیما عهده‌دار است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛سید محمد جواد فیروزه  اظهار داشت: گروه مولا تنها گروهی است که برای مناسبت 9 دی در سطح استان اصفهان موسیقی ویژه ساخت و قطعه 9 دی را به همین مناسبت در سازمان صدا و سیما و همایش سازمان تبلیغات اسلامی اجرا کرد.
وی افزود: این گروه تاکنون اجرای زنده بیش از 60 قطعه را به مناسبت‌های مختلف مذهبی، سیاسی، فرهنگی و غیره برای شبکه‌های یک، دو، پنج سیما، شبکه جام جم و غیره بر عهده داشته است.
مدیر اجرایی گروه سرود مولا تصریح کرد: تمام امور مربوط به ساخت قطعه 9 دی مانند شعر، آهنگ‌‌سازی و رهبری بر عهده خود گروه بوده که حدود 60 نفر هستند اما به عنوان نمادی از این روز تنها 9 نفر این سرود را اجرا کردند.
وی اضافه کرد: این گروه نخستین مبتکر گروه 3هزار نفری اجرای سرود زنده در کشور نیز است و در دهه فجر سال 86 در میدان امام اصفهان با انواع سازها به اجرای زنده سرود اقدام کرد.
فیروزه در ادامه بیان داشت: پس از سال 86 هرساله 1357 نفر به عنوان نمادی از سال پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر به اجرای برنامه در میدان می‌پردازند.
وی با اشاره به اینکه این گروه از آغاز دهه فجر تا 24 بهمن‌ماه برنامه دارد، گفت: سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف از شهرهای گوناگون کشور از گروه ما برای اجرا در دهه فجر دعوت کرده‌اند که قصد داریم با برنامه‌ریزی و تقسیم‌بندی گروه برای تمام این سازمان‌ها و دیگر ارگان‌هایی که تا پیش از دهه فجر درخواست خود را به ما ابلاغ کنند به اجرای برنامه موسیقی بپردازیم.
مدیر اجرایی گروه سرود مولا با بیان اینکه امسال دهمین سال تاسیس گروه سرود مولاست، تاکید کرد: رهبری گروه را استاد سعید شمس بر عهده دارد و آخرین مقامی که این گروه در سال جاری به دست آورد مقام نخست و سوم در جشنواره بین‌المللی رضوی بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.