فروزنده:

نيروهاي قراردادي در آزمون تبديل وضعيت شركت كنند

معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور با بيان اينكه نيروهاي قراردادي شاغل به جز كلانشهرها مي توانند از طريق آزمون به صورت پيماني تبديل وضعيت شوند از نيروهاي قراردادي خواست: در آزمون تبديل وضعيت پيماني شركت كنند.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت باشگاه خبرنگاران لطف‌الله فروزنده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت با تشریح وضعیت کارمندان گفت: کارمندانی که به صورت پیمانی در مشاغل حاکمیتی کار می‌کنند، پس از شرکت در آزمون رسمی می‌شوند.

وی با بيان اينكه نیروهای شرکتی در قالب تعاونی ماده 22 که متشکل از خود کارکنان است، سازماندهی مي شوند افزود: نیروهای قراردادی شاغل به جز کلانشهرها می‌توانند از طریق آزمون به صورت پیمانی تبدیل وضعیت شوند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور درباره درباره قانوني بودن رسمي شدن نيروهاي پيماني گفت:این موضوع خلاف قانون نیست چرا‌که فقط نیروهای پیمانی اي كه در نهادهای حاکمیتی مشغول به کار هستند باشركت در آزمون رسمي مي شوند.

وی با اشاره به اينكه مشاغل حاکمیتی شامل کارشناسان سیاسی، امنیتی و شاغلين در دستگاه‌های نظارتی و برنامه‌ریزی است ادامه داد: پست فرمانداری‌ها و نیز فعالیت‌های ستادی نیز حاکمیتی محسوب می‌شوند.

فروزنده از همه نیروهای قراردادی استان‌ها و تهران دعوت کرد تا پس از شرکت در آزمون داخلی وضعیت خود را طبق قانون به پیمانی تبدیل کنند.

/ع2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار