معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل ارشاد استان قم خبر داد

ارائه تخفیف 40 درصدی در نمایشگاه تخصصی حوزه

معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم از ارائه تخفیف 40 درصدی در نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، سید‌رسول موسو‌ی‌نژادیان با اشاره به برپایی دومین نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه اظهار کرد: این نمایشگاه با ظرفیت دو برابر سال گذشته برگزار می‌شود و ناشران کتاب از سراسر کشور به ویژه ناشرانی از کشور لبنان و عراق در این نمایشگاه حضور دارند.
وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به منظور تامین کتاب‌های موردنیاز طلاب علوم دینی و ایجاد شرایط مناسب برای کتابخانه‌های مدارس علمیه در سراسر کشور برپا می‌شود تا مخاطبان نیازهای خود را تامین کنند و در جریان تولید کتاب‌های حوزه دین در هر سال قرار گیرند.
معاون فرهنگی و هنری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با بیان اینکه طلاب و مدارس علمیه سراسر کشور مهم‌ترین مخاطبان این نمایشگاه هستند، گفت: استقبال چشمگیر و تجربه موفق برپایی این نمایشگاه سبب دو برابر شدن ظرفیت سرمایه‌گذاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با حمایت معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.
وی خاطرنشان کرد: تخفیف حداقل 40 درصدی برای فروش کتاب‌های حوزوی نمایشگاه در نظر گرفته شده است که از این میزان حداقل 20 درصد تخفیف از طریق بن کارت‌های الکترونیکی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد و ناشران نیز کتاب‌ها را با تخفیف حداقل 20 درصد عرضه می‌کنند.
موسوی‌نژادیان عنوان کرد: برگزاری نشست‌های نقد کتاب و آسیب‌شناسی از دیگر برنامه‌های این نمایشگاه است که امیدواریم این نشست‌ها در ارتقای سطح کیفی منتشر شده در حوزه دین نقش موثری ایفا کند.
وی بیان کرد: نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه متشکل از80 غرفه است و بیش از 160 ناشر در این غرفه‌ها تولیدات خود را عرضه می‌کنند.
نمایشگاه تخصصی کتاب حوزه از 22 تا 27 دی ماه در مجتمع امام خمینی(ره) واقع در انتهای خیابان انقلاب، جنب گلزار شهدا پذیرای علاقه‌مندان است./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.